Ақпараттық технологиялар және маркетинг жүйелері

  • Маркетингтік бағдарламалық қамтамасыз етуді талдау. Маркетингтік ақпараттарды компьютерлік өңдеу технологиясы. Маркетинг және жарнамадағы дерекқорлар. Маркетинг және жарнамадағы дерекқорлар. Access ортасында берілген тақырып үшін дерекқор құрылымын жасау. Маркетинг және жарнамадағы дерекқорлар. Access ортасында берілген тақырып үшін дерекқор құрылымын жасау. Маркетингтік ақпараттық жүйелер нарығы. Ақпараттық технологияларды талдау. SPSS пакетімен жұмыс істеу. Функционалды маркетингтік міндеттерді шешу үшін компьютерлік модельдеу технологиялары. Нарықтың тауарлық құрылымын модельдеу. Сұрақ қою әдістері. Жиілік талдауы. Тауарлардың бәсекеге қабілеттілігін бағалау және бәсекелес ортаны зерттеу. Жарнамалық өнімнің тиімділігін тексеру. Жарнамалық компания бәсекелестерінің интернет-қызметтерін талдау. Маркетинг және жарнамадағы интернет-технологиялар. Интернеттегі жарнамалық қызметтермен жұмыс істеу
  • Образовательная программа 6B04104 Digital Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top