Нарықты талдау құралдары

  • Мәселе туралы мәлімдеме. Нарықтық талдау тұжырымдамасы. Маркетингтік зерттеулердің мақсаттары. Маркетингтік зерттеулердің түрлері. Маркетингтік шешімдердің элементтері және маркетингтік шешім түрлері бойынша нарықтық ақпаратты тарату. Маркетингтік зерттеу мәселесін қалыптастыру және бағалау. Маркетингтік зерттеулер жоспары. Нарықты талдау процесінің кезеңдері. Ішкі және сыртқы ақпарат. Деректер түрлері: бастапқы және қосымша деректер. Деректер түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктері. Қосалқы деректер көздері. Бастапқы деректерді жинау әдістері. Сауалдама Сауалнаманың түрлері, зерттеу түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктері. Бақылау Бақылау түрлері. Сараптамалық сұхбат. Фокус тобы. Эксперимент Деректерді талдау құралдары. Жиілік талдауы. Корреляциялық талдау. Регрессия. Дисперсиялық талдау. Факторлық талдау. Кластерлік талдау. Нарықты талдаудың аналитикалық модельдері. Конкурстық талдау құралдары. Нарықтық әлеуетті бағалау. Тәуекелдерді бағалау. Зерттеу нәтижелері бойынша есеп беру элементтері. Зерттеу нәтижелері туралы есепті дайындау кезеңдері.
  • Образовательная программа 6B04104 Digital Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 3
Top