Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг-менеджмент
-
Маркетинг-менеджменттің теориялық негіздері мен концепциясы. Маркетинг-менеджмент жүйесіндегі маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік ортаны талдаудың әдіснамалық негіздері. Маркетинг-менеджменттегі нарықты сегменттеу. Тұтынушылардың сатып алу тәртібін талдау (немесе сатып алушылармен өзара қарым-қатынасты басқару). Маркетинг қызметін ұйымдастыру. Кәсіпорынның тауар саясатының маркетинг-менеджменті. Кәсіпорынның баға саясатының Маркетинг-менеджменті. Кәсіпорынның тарату жүйесінің Маркетинг-менеджменті. Кәсіпорынның коммуникациялық саясатының Маркетинг-менеджменті. Жоспарлау маркетинг-менеджменттің негізгі функциясы ретінде. Маркетинг-менеджменттегі бақылау және аудит. Әр түрлі деңгейдегі Маркетинг-менеджмент (макродеңгейде, корпоративтік деңгейде, микродеңгейде). Тауарларды аспаптық деңгейде жылжыту стратегиясы.
-
Образовательная программа 7M04106 Маркетинг және тауарлар мен қызметтер нарығында брендтерді басқару (2 ж.)
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2