Маркетингтік зерттеулердің әдістемесі

  • Маркетингтік зерттеулердің негізгі ұғымдары, принциптері мен түрлері. Маркетингтік зерттеулердің құқықтық және этикалық негіздері. Маркетингтік ақпарат: түсініктер, түрлері, жұмыс ерекшеліктері. Ақпаратты жинау әдістері. Маркетингтік зерттеулер процедурасы. Маркетингтік зерттеу есебін қою. Маркетингтік зерттеу бағдарламасын әзірлеу. Зерттеуді жүзеге асыру. Далалық персоналдың жұмысын дайындау және бақылау. Ақпаратты өңдеу және талдау. Қарапайым және айқас табулирование. Қорытынды кестелерді жобалау. Орташа дисперсиялық және ковариациялық талдау статистикасы. Корреляциялық және регрессиялық талдау. Факторлық және кластерлік талдау
  • Образовательная программа 8D04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top