Оқытудың мәселелік-бағыттамалық әдісі

  • Әлеуметтік феномен ретінде қоғаммен байланыс. Әлемдік кеңістікте паблик рилейшнздің қалыптасуы мен дамуы. Қазақстандағы рилейшнз пабликының қалыптасуы. PR-маманның кәсіби мәртебесі мен міндеттері. Зерттеулер жұртшылықпен байланыс құрудың бастапқы кезеңі ретінде. PR-қызметті стратегиялық жоспарлау. Жаңалықтар материалдарын беру формалары мен құралдары. Саяси саладағы жұртшылықпен байланыс. Дағдарыстық жағдайларда Паблик рилейшнз. Корпоративтік имидж және ұйымішілік паблик рилейшнз. Internet паблик рилейшнз. PR процедуралық технологиялар: фасилитация және медиация.
  • Образовательная программа 8D04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top