Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D04105 Маркетинг в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

Пәндер

  • Академиялық хат

    Докторанттардың зерттеу жобаларын іске асыруға дайындығы мен қабілетін дамытуға және халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға бағытталған тиісті құзыреттерін дамыту. Ғылыми мақалалардағы, диссертациялардағы, патенттердегі ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсынудың дизайны мен құрылымына қойылатын талаптармен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулердің әдістемесі

    Маркетингтік зерттеулердің негізгі ұғымдары, принциптері мен түрлері. Маркетингтік зерттеулердің құқықтық және этикалық негіздері. Маркетингтік ақпарат: түсініктер, түрлері, жұмыс ерекшеліктері. Ақпаратты жинау әдістері. Маркетингтік зерттеулер процедурасы. Маркетингтік зерттеу есебін қою. Маркетингтік зерттеу бағдарламасын әзірлеу. Зерттеуді жүзеге асыру. Далалық персоналдың жұмысын дайындау және бақылау. Ақпаратты өңдеу және талдау. Қарапайым және айқас табулирование. Қорытынды кестелерді жобалау. Орташа дисперсиялық және ковариациялық талдау статистикасы. Корреляциялық және регрессиялық талдау. Факторлық және кластерлік талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудың мәселелік-бағыттамалық әдісі

    Әлеуметтік феномен ретінде қоғаммен байланыс. Әлемдік кеңістікте паблик рилейшнздің қалыптасуы мен дамуы. Қазақстандағы рилейшнз пабликының қалыптасуы. PR-маманның кәсіби мәртебесі мен міндеттері. Зерттеулер жұртшылықпен байланыс құрудың бастапқы кезеңі ретінде. PR-қызметті стратегиялық жоспарлау. Жаңалықтар материалдарын беру формалары мен құралдары. Саяси саладағы жұртшылықпен байланыс. Дағдарыстық жағдайларда Паблик рилейшнз. Корпоративтік имидж және ұйымішілік паблик рилейшнз. Internet паблик рилейшнз. PR процедуралық технологиялар: фасилитация және медиация.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи педагогикалық менеджмент және стратегиялық басқару әдіснамасы

    Педагогикалық менеджмент, оның мақсаты мен мәні. Менеджменттің құқықтық аспектілері. Оқытушының кәсібилігі педагогикалық менеджмент мәселесі ретінде. Педагогикалық жүйелердегі және оларды басқарудағы формализмнің себептері мен сипаты. Жүйелік тәсілдің теориялық-әдіснамалық аспектілері. Педагогикалық жүйедегі ноталардың нақты уақыты мен принциптері.Педагогикалық жүйе субъектілерінің өзара іс-қимылы. Корпоративтік басқару моделі, педагогикалық қызметкерлердің уәждемесі. ТжКБ ұйымының қазіргі басшысының ұйымдастырушылық құзыреттілігі. Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарындағы мониторинг қызметінің әдістемесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер әдістері

    Ғылыми қызметті жүзеге асырудың негізгі теориялық ережелерін, заңдарын, принциптерін, терминдерін, тұжырымдамаларын, процестерін, әдістерін, технологияларын, құралдарын, операцияларын меңгеру; туралы білімді қалыптастыру: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістері; ғылыми жобалаудың, шығармашылықтың жалпы әдістемесі, ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың жалпы схемасы; ғылыми зерттеулер, талдаулар, эксперименттер жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру қызметі маркетингі

    Білім беру саласындағы маркетинг тұжырымдамасы. Білім беру мекемелерінің маркетингтік стратегияларын қалыптастырудың, бағалаудың және оңтайландырудың типологиясы мен механизмдері. Білім беру қызметтері маркетингінің сегменттеуі. Білім беру қызметтерін нарыққа жылжыту. Білім беру қызметтері нарығының конъюнктурасын зерттеу және болжау. Білім беру қызметін тұтынушыларды саралау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Үздіксіз кәсіптік білім берудің теориясы

    Тәртіп жүйеде оқыту мен тәрбиені ашады,үздіксіз кәсіптік білім беру, қазіргі қоғамдағы кәсіптік білім берудің рөлі, орны, функциялары және педагогикалық қызметтің негізгі сипаттамаларын көрсететін ұғымдар жүйесі. Кәсіптік білім берудің әртүрлі сатыларында оқыту сапасын бақылау. Білім беру бағдарламаларын, оқу мәтіндерін, оқыту және тәрбиелеу технологияларын жобалауда, сапаны бағалауда алған білімдерін қолдану тәсілдеріне оқыту кәсіптік білім беру. Кәсіптік педагогика, кәсіптік білім беру теориясы мен әдістемесі саласында жаңа білім алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық тәжірибе

    Жоғары білім беру жүйесінің әрекет етуінің құқықтық және нормативтік негіздері. Ғылыми-педагогикалық қызметті үлгілеудің заманауи бағыттары. Оқу үрдісін оқытудың жаңа технологияларын қолдану арқылы жоспарлау мен жүзеге асыру тәртібі. ЖОО да ғылыми-педагогикалық үрдісті ұйымдастырудың негізгі қағидалары, әдістері мен нысандары. ЖОО оқытушысының теориялық, тәжірибелік және әдістемелік дайындығына қойылатын негізгі талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Зерттеу тәжірибесі

    Докторанттың зерттеу тәжірибесі докторанттарды өз бетінше зерттеу жұмысына бейімдеуге, ұжымда ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындауға бағытталған. Зерттеу тәжірибесінің мақсаты отандық және шетелдік ғылымның ең озық теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін оқу мен игеру, ғылыми зерттеулердің озық әдістерінің тәжірибелік аспектілерін меңгерту, диссертациялық зерттеуге қажетті экспериментальдық деректерді өңдеу мен интерпретациялауды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру қызметтері нарығының конъюнктурасын зерттей білу, білім беру жүйесі мен инновациялық қызметті дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін болжай және ілгерілете білу.
  • Кәсіби қызметте шығармашылық ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді ұсыну және олар үшін жауап беруге дайын болу
  • Кешенді маркетингтік зерттеулерде қолданбалы әдістер мен әдістерді есептеу және ғылыми жобаларды әзірлеу кезінде болжам жасау.
  • Маркетингтік және басқа есептерді құрастыра, талдай және түсіндіре білу, сондай-ақ оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау үшін талдау нәтижелерін пайдалана білу
  • Таңдау инновациялық стратегиялар және әртүрлі деңгейдегі экономикалық мәселелерді шешу үшін тұлғааралық өзара әрекеттесу стратегиялары.
  • Маркетингтік стратегиялық жоспарларды дайындауда цифрлық технологияларды қолдана отырып, маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістемелерін қолдану дағдыларына ие болу.
  • Ұлттық және халықаралық деңгейде заманауи экономикалық саясат пен экономикалық процестерді талдау кезінде әр түрлі деңгейдегі стандартты емес мәселелерді шешу үшін экономикалық ғылымдардың тұжырымдамалық және әдіснамалық аппаратын қолданыңыз.
  • Саяси, институционалдық, психологиялық факторлардың кең ауқымымен байланыстыра отырып, әлеуметтік жауапкершілік және әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау қағидаттарын басшылыққа ала отырып, кәсіби қызметті растау

Ұқсас БББ

Top