Халықаралық аграрлық маркетингтің стратегиялары

  • Пән мыналарды қамтиды: әлемдік нарыққа бағытталған кәсіпорынның жаһандық мақсаттарына шолу, оның жай-күйін, тікелей сыртқы экономикалық және аграрлық саясат арқылы бірнеше нарықтар арасындағы ортақ қатынастарды зерттеу. Магистранттар мақсатты нарықтағы бірлескен кәсіпорындар мен өндірістік кәсіпорындардың ережелерін, маркетингтің балама стратегияларын, әлемдік саудадағы өндірістік циклдарды зерттейді. Магистранттар бағалы қағаздар портфелін басқару бойынша дағдыларға ие болады, нарықты игеру (сонымен қатар халықаралық контексте) және маркетингтік стратегияларды әзірлеу мақсатында өткізуді ұйымдастыру әдістерін меңгереді.
  • Образовательная программа 7M04101 Аграрлық менеджмент (2 жыл)
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 3
Top