Маркетингтік зерттеулер

  • Курста маркетингтік зерттеу жүргізу үрдісі, іріктемені жоспарлау, кабинеттік және далалық зерттеу әдістері (сандық: пікір сұрау, нысандандырылған бақылау, эксперимент; сапалық: тереңдетілген сұхбат, фокус-топтар, проективтік әдістер; панель) оқытылады. Курсты меңгеру теория және «GFK Kazakhstan», ТОО ЦБИСМИ «BISAM Central Asia», «DAMU Research Group» сияқты отандық, шетелдік тәжірибеден кейстер шешуді қамтиды, сол арқылы әр түрлі маркетингтік зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу бойынша басты құзыреттіліктер қалыптасады, сонымен қатар кабинеттік, пилоттық және далалық зерттеу жүргізуді қамтитын командалық жоба орындау арқылы маркетингтік зерттеу жүргізу нәтижесі бойынша есеп құрастыру дағдысы дамиды.
  • Образовательная программа 6B06105 Бизнестегі IT
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
Top