Тұтынушыдан маркетинг

  • Пәннің мақсаты - тұтынушының маркетингі туралы, клиенттердің қанағаттануының, фирманың құндылығы мен кірістілігінің жоғары деңгейлерін қамтамасыз ететін маркетингтік стратегияларды құру процестері мен құралдары туралы түсінік беру. Пән аясында оқытылады: тұтынушылардың адалдығын басқару, маркетингтік көрсеткіштер, маркетингтің кірістілігін басқару, маркетингтік стратегиялардың пайдаға әсері, нарықтық әлеует, сұраныс және нарық үлесі, тұтынушыларды талдау және құндылықты құру, нарықты сегменттеу, қарым-қатынас маркетингі, бәсекелестік талдау және фирманың артықшылықтар көздері, өнімді нарыққа орналастыру, брендинг, нарықтық баға және баға стратегиялар, маркетингтік арналар және арналар картасы, маркетингтік коммуникациялар, әлеуметтік медиа, портфельді талдау және стратегиялық жоспарлау, маркетингтік стратегиялар, маркетингтік жоспарлар және тиімділік.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top