Эмоциялық брендинг

  • Пәннің мақсаты - брендке адалдықты қалыптастыру үшін адамдардың эмоцияларын тану, қалыптастыру, зерттеу, брендингте қолдану. Пән аясында оқытылады: қазіргі тұтынушының қалауы, бренд құру схемасы, бренд құру пирамидасы, брендтің орналасуы, тұтынушылардың назарын аударудың эмоционалды әдістері, сұхбаттасушының эмоционалды деңгейін жоғарылату әдістері, классикалық small talk заманауи модификациялары, эмоционалды сипатталған әңгімелер, анықтамалар, суреттер, оң тәжірибеге сілтемелер, бренд тарихы, позитивті байланыстар, визуалды бейнелерді эмоционалды сату, әсер дизайны.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top