Дизайндық ойлау

  • Пәннің мақсаты - студенттерге дизайнерлік ойлау саласында білім беру, компанияның маркетингтік қызметінде дизайнерлік ойлаудың қағидаларын, әдістері мен кезеңдерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында оқытылады: дизайн-ойлау тарихы; дизайн-ойлаудың мақсаты, міндеттері, қағидалары мен ерекшеліктері; дизайн-ойлаудың заманауи қолданылуы; эмпатия, фокус, идеация, прототиптеу, тестілеу кезеңдерінің артефактілері; әртүрлі кезеңдердегі дизайн-ойлау әдістері; идеялар мен оқиғаларды визуализациялау; дизайн-экожүйе; цифрлық ортада жобалау; клиенттің жеке тәжірибесі; дизайнерлік ойлауды жылытуға арналған құралдар мен ойындар.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top