Трейд-маркетинг

  • Пәннің мақсаты - трейд маркетинг саласында тиімді қызметті ұйымдастыруда білімнің, іскерліктің, практикалық дағдылардың кешенді жүйесін қалыптастыру. Пән аясында оқытылады: сауда маркетингінің мәні мен мазмұны, сауда маркетингіндегі өнім, сауда маркетингіндегі бөлу, сауда маркетингіндегі баға белгілеу, сауда маркетингіндегі жылжыту, сауда персоналымен жұмыс, бөлшек саудадағы сегменттеу және позициялау, сауда маркетингіндегі жоспарлау және бақылау, сату және олардың қызметтегі маңызы, сауда кәсіпорны, жеке сату техникасы, тиімді сауда, трейд-маркетингтік бағдарламаларды іске асыру процесі, электрондық коммерция.
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top