Эмоционалдық маркетинг

  • Пәннің мақсаты - адамдардың эмоцияларын тану, қалыптастыру, зерттеу, маркетингте қолдану. Пән аясында оқытылады: эмоциялардың күші мен эмоционалды маркетингтің тиімділігі, дәстүрлі маркетингтен эмоционалды маркетингке көшу, эмоционалды маркетингтік өсиеттер, маркетингте қорқынышты пайдалану, сенім қалыптастыру, тиесілілік сезімі, маркетингке (соның ішінде брендингке) байланысты эмоцияларға қатысты әдістер мен технологиялар, эмоционалды жарнама, эмоционалды сату, API эмоцияны тану интерфейстері: бетті талдау арқылы; мәтінде; дауыста (сөйлеуде).
  • Образовательная программа 6B04107 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top