Жарнама және баспалық графика

  • Пәнді оқу міндеттері: - әлемдік тәжірибеде қабылданған туризм және қонақжайлылық саласындағы жарнамалық қызметтің нормалары мен ережелерімен танысу − - туризм мен қонақжайлылықтағы жарнамалық жұмыстың мақсаттарын, міндеттерін анықтау − - жарнаманың қызметін, түрлерін, құралдарын, сондай-ақ жарнама айналымының нысандарын зерделеу, - жарнамалық қызметті жоспарлауды, ұйымдастыруды, басқаруды және қаржыландыруды талдау - жарнамалық іс-шаралардың тиімділігін бағалау әдістерін зерттеу. Курс бағдарламасы студенттерге туризм және қонақжайлылық саласындағы жарнамалық қызметтің мәнін тереңірек түсінуге, кәсіби дағдыларды дамытуға және алған білімдерін пайдалана отырып, жарнама саласында өзіндік тиімді шешімдер табуға мүмкіндік береді.
  • Образовательная программа 6B04108 Маркетинг және PR менеджменті
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top