Маркетингтік талдау және аудит

  • «Маркетингтік талдау және аудит» пәні қаржылық және еңбек ресурстарының тапшылығы жағдайында оңтайлы орындауға баса назар аудара отырып, маркетингтік бөлімшенің қызметкерлерінің күшімен, сонымен қатар басқа аудиторлық немесе консалтингтік агенттіктерді тарта отырып, компанияда маркетингтік талдаудың және аудиттің барлық түрлерін жүргізу жүйесін құрудың теориялық және практикалық негіздерін ашады. Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда маркетингтік талдау және аудит туралы кешенді түсінік қалыптастыру.
  • Образовательная программа 6B04108 Маркетинг және PR менеджменті
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top