Интернеттегі PR негіздері

  • Пәнді оқыту мақсатында қоғамдық институттардың бұқаралық ақпарат құралдарымен өзара іс-қимылына, баспасөз қызметінің қызметіне, баспасөз конференцияларын және брифингтерді өткізу әдістемелеріне, PR-мәтіндерді жасауға, сондай-ақ корпоративтік басылымдарды шығару технологияларына, интернет-акцияларды ұйымдастыруға, жеке және корпоративтік имиджді жасау тактикасына көңіл бөлінеді. Отандық және шетелдік жарнама тарихын, жарнамалық қызмет процесін, баспасөздегі, радиода, теледидарда, интернетте жарнама ерекшелігін оқып білу, жарнамалық мәтіндерді, радииялық және телевизиялық жарнама бағдарламаларының сценарийлерін дайындау дағдыларын меңгеру.
  • Образовательная программа 6B03201 Журналистика және ақпарат
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top