Social медиа және маркетинг модулі (Желілік PR және SMM, Копирайтинг)

  • Пәннің мақсаты – SMM және PR желілік теориясы туралы түсінік беру SMM, digital коммуникациялардың алғышарттары. Диджитал-пиардың жіктелуін түсіну және анықтау және біріктірілген коммуникацияларды басқару құралдарын таңдау білігі. Диджиталдағы коммуникацияларды басқару үшін коммуникация арналарын анықтау студенттерді копирайтинг негіздерімен таныстыру; курс тыңдаушыларына мәтіндік жарнаманың түрлері, түрлері, стильдері мен жанрлары туралы түсінік беру; жарнамалық мәтіндерді әзірлеу, талдау және қолданудың негізгі әдістері мен технологияларының мәнін толық баяндау; студенттерді копирайтинг саласындағы халықаралық және қазақстандық жұмыс тәжірибесімен, жарнама және қоғаммен байланыс саласын дамытудың перспективалық үрдістерімен таныстыру
  • Образовательная программа 6B03201 Журналистика және ақпарат
  • Несиелер 8
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top