Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Social медиа және маркетинг модулі (Желілік PR және SMM, Копирайтинг)
-
Пәннің мақсаты – SMM және PR желілік теориясы туралы түсінік беру SMM, digital коммуникациялардың алғышарттары. Диджитал-пиардың жіктелуін түсіну және анықтау және біріктірілген коммуникацияларды басқару құралдарын таңдау білігі. Диджиталдағы коммуникацияларды басқару үшін коммуникация арналарын анықтау студенттерді копирайтинг негіздерімен таныстыру; курс тыңдаушыларына мәтіндік жарнаманың түрлері, түрлері, стильдері мен жанрлары туралы түсінік беру; жарнамалық мәтіндерді әзірлеу, талдау және қолданудың негізгі әдістері мен технологияларының мәнін толық баяндау; студенттерді копирайтинг саласындағы халықаралық және қазақстандық жұмыс тәжірибесімен, жарнама және қоғаммен байланыс саласын дамытудың перспективалық үрдістерімен таныстыру
-
Образовательная программа 6B03201 Журналистика және ақпарат
-
Несиелер 8
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1