БАҚ-тағы менеджмент және маркетинг

  • Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы журналистика менеджменті және маркетингі саласындағы теориялық мәселелер мен ұлттық және жаһандық тәжірибелерді қарастыру. Пәнді оқытудың нәтижесінде студент қабілеттілік танытуы тиіс: жаһандық мега-медиакомпаниялар туралы толыққанды ақпараттарды салыстыру; ұлттық медианарықты жүйелі түрде дамытуға икемділік таныту; журналистикадағы менеджмент пен маркетингтің тәжірибелік дағдыларын игеру; қазіргі заманғы медиажүйені басқарудың жаңа әдістерін пайдалану; постиндустриалдық қоғам және «ақпарат» концепциясы, ақпараттық БАҚ нарығын жүйелей білу; қазіргі заманғы шетелдік экономика мен ұлттық медиаэкономика концепциясын байланыстыру.
  • Образовательная программа 6B03201 Журналистика және ақпарат
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top