Мейрамхана және қонақ үй сервисінің мәдениеті

  • Студенттерді қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы сервистің психологиялық, этикалық, эстетикалық, ұйымдастырушылық мәдениетінің негіздерімен, сондай-ақ қонақ үй және мейрамхана кешенінің жарнамалық қызметінің ерекшеліктерімен және қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының корпоративтік мәдениетінің ерекшеліктерімен таныстырады, қонақ үй-мейрамхана сервисінің этикалық мәдениеті және қызметкерлердің кәсіби этикасы, қонақ үйлер мен мейрамханалардың интерьерін безендіру эстетикасы, сондай-ақ мейрамханаларда өнімдерді ресімдеу эстетикасы туралы білім береді.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top