Сервистік қызмет

  • Пәнді оқудың мақсаты қызмет көрсету қызметін талдауға мүмкіндік беретін теориялық білімдері мен практикалық дағдылары бар болашақ мамандарды, қызмет көрсетудің даму тарихын, қызмет түрлерінің түрлерін, қызметтерді жіктеу принциптері мен сипаттамаларын, қызмет көрсетуді ұйымдастыру теорияларын, қызмет көрсету технологияларын қалыптастыру, қызмет көрсету саласындағы қызметті, сапаны, қауіпсіздікті, мәдениетті, ағымдағы жағдайды және қызмет көрсету секторын жетілдірудегі перспективалық инновацияларды жүзеге асыру болып табылады. Пән сервистік қызметтің пайда болуы мен дамуының әлеуметтік алғышарттары, қызмет көрсету ұйымдарының қызметіндегі адам қажеттіліктері мен оларды қанағаттандыру принциптері, еңбек ұжымындағы қарым-қатынас этикасы, тұтынушылармен қарым-қатынас, т.б. сондай-ақ қызмет көрсету сапасының критерийлері мен құрамдас бөліктері, кәсіби жағдайларды оларға қатысушы тұлғалар тұрғысынан талдауға үйретеді.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top