Туристік индустрия қызметтерін сату технологиялары

  • Курс туристік кәсіпорынның маркетингтік қызметін жоспарлаудың, ұйымдастырудың және басқарудың іргелі теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын зерделеуге; сондай-ақ білім алушыларды туристік өнімді сату технологияларының механизмі, сатып алу мінез-құлқының ерекшеліктері, туристік фирманың тиімді жұмыс істейтін сату бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және осы қызметті бақылау туралы хабардар етуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар туристік фирманың сатылымын басқарудағы маркетингтік күш-жігерді үйлестіру дағдыларын; сату өнімділігін бағалау әдістерін; басқарушылық шешімдер мен маркетингтік жоспарлау әдістерін қабылдауда сандық және сапалық талдау әдістерін қолдануды меңгереді
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top