Клиенттермен қарым-қатынас жасау басқармасы

  • Курс тұтынушылар мен нарық субъектілерінің қарым-қатынасы саласындағы білім мен дағдыларды игеруге, компанияға серіктестермен, клиенттермен және басқа да мүдделі тұлғалармен өзара тиімді қарым-қатынасты сақтауға және кеңейтуге мүмкіндік беретін маркетингтік, жарнамалық және басқа құралдар жүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер маркетингтік ақпарат көздерін қолдана отырып, сыртқы және ішкі маркетингтік ортаны талдай алады. Тұтынушыларға қызмет көрсетуді сақтауға және жақсартуға бағытталған кәсіпорынның стратегиялық бағытын түсінетін болады. Таңдалған салалардың кәсіпорындары үшін сегменттеу және маркетинг кешені негізінде маркетингтік стратегия туралы түсінікке ие болыңыз.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top