Интернет маркетингі

  • Интернет-маркетинг негіздері туралы білімдерін қалыптастыру, интернет-маркетинг құралдарының контекстінде SMM-ті қолдану, дағдыларды меңгеру мақсатында оқытылады. контентті орналастыру негізгі тиімділік көрсеткіштерін талдау және Интернетте жылжыту мониторингі. Мазмұны: Интернет-маркетинг негіздері. Жарнамалық ақпараттың сандық тасымалдаушылары. Интернет-маркетинг технологиялары. Вирустық маркетинг. Әлеуметтік медиа (SMO) үшін интернет-ресурстарды оңтайландыру. Интернеттегі бренд қауымдастығын құру. Қоғамдастықты басқару. Мазмұнды басқару.
  • Образовательная программа 6B04114 PR-Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top