6B04114 PR-Менеджмент в ЕТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғаммен, мемлекеттік органдармен, коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдармен қарым-қатынас құру, жаңа жобаларды, өнімдер мен қызметтерді ілгерілету мәселелерін тиімді шешуге қабілетті менеджерлерді тәжірибеге бағытталған оқыту. Бұл бағдарламаның түлектері ақпарат және коммуникация саласында практикалық дағдыларға, қоғаммен байланыс, жарнама, маркетинг және жобаларды басқарудың заманауи әдістерін білуге ие болады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Еуразия Технологиялық Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Әлеуметтік жүйелер және коммуникациялар
«Әлеуметтік жүйелер және коммуникациялар» пәні әлеуметтік жүйелерді социологиялық талдаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Курста әлеуметтанудың негізгі ұғымдары мен теориялары, әлеуметтік жүйелер, институттар мен топтар, әлеуметтік өзара әрекеттестік, сонымен қатар адамның әлеуметтік жүйелердегі орны қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі заманғы іскерлік коммуникациялар
Пәннің аясында мыналар оқытылады: Цифрландыру, әлеуметтік және ұялы байланыс. Ынтымақтастық, тұлғааралық қарым-қатынас және іскерлік этикет. Әлемдік нарықтардағы коммуникациялық проблемалар. Іскерлік коммуникацияны жоспарлау. Іскерлік хат жазу. Сандық медиа. Әлеуметтік желі. Көрнекі ақпарат құралдары. Мансапты жоспарлау және түйіндеме жазу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Менеджмент
Бұл пәнді оқу мақсаты – кәсіпорынды, өндірісті, бизнес-процестерді басқару бойынша білім мен дағдыларды меңгеру; компанияны басқару қызметін реттеу және құрылымдау; оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Басқару теориясы
Осы пәнді оқып-үйрену кезінде басты менеджменттің негізгі теорияларын эволюциялық тұрғыдан қарастыруға және зерттеуге баса назар аударылады, атап айтқанда Эмерсон, Файоль. Герцберг, Вруум, Маслоу, Форд, Джобс және басқалары оларды практикалық іске асыру және жоспарлау, ұйымдастыру, уәждеу, бақылау, реттеу және үйлестіру арқылы кәсіпорынның тиімді жұмысын қамтамасыз ету тұрғысынан.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі әлеуметтік теориялар
«Қазіргі заманғы әлеуметтік теориялар» пәні қоғамның негізгі заманауи әлеуметтік теориялары мен тұжырымдамалары, олардың классикалық әлеуметтік теорияларға қатысты сабақтастығы, сонымен қатар қазіргі заманғы әлеуметтік теорияларды зерттеу саласында қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. коммуникациялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономикадағы математика
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің қолданбалы қолданбалы экономикалық есептерді модельдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математикалық аппаратты дамыту; студенттердің маман ретіндегі болашақ іс-әрекетінің өрісінен процестер мен құбылыстарды зерттеуге және болжауға мүмкіндік беретін математикалық әдістер; логикалық және алгоритмдік ойлау қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің нарықтық қатынастар жағдайында маркетинг қызметінің теориясы мен тәжірибесі туралы арнайы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің практикалық маңыздылығы студенттерде нарықты сегменттеу, мақсатты аудиторияны таңдау және тұтынушылардың талғамын анықтау дағдыларын қалыптастыруда жатыр.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мазмұнды құрастыру
Пәннің мақсаты – ақпараттық контентті құру және басқару технологияларын, әртүрлі топтар мен мақсатты аудиторияның контентті қабылдау түрлері мен ерекшеліктерін меңгеру; сайтқа және әлеуметтік желілерге келушілердің ақпараттық қажеттіліктерін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби салада мәтінмен жұмыс
Пән студенттердің әртүрлі стильдер мен жанрлардағы мәтіндерді құру және өңдеу дағдыларын меңгеруіне және әртүрлі медиа платформалар үшін мәтіндер құру дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Саяси теориялардың моральдық аспектілері
21 ғасырдың басындағы саяси қозғалыстар белсенді түрде моральдық мұраттар мен талаптарға жүгінеді. Мораль тілінің саясатқа қалай енетінін, оның саяси күн тәртібін қалай өзгертетінін және оны саяси агенттер игеретінін зерттеу қазіргі заманда қоғамдық-саяси салада болып жатқан процестерді түсінуге перспективалар аша алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Статистика
Статистикалық әдіснаманы оқып үйрену: жалпы қағидалар, әдістер, статистикалық деректерді талдауды өңдеу, жинау әдістері, бұқаралық қоғамдық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың сандық сипаттамаларын зерттеу. Мазмұны: Еліміздің экономикалық қызметінің нәтижелерін сипаттайтын кестелер мен шоттар түрінде берілген өзара байланысты статистикалық көрсеткіштер жүйесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көрнекі өнімді өндіру
Пәннің мақсаты – мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен қызығушылықтарын ескере отырып, бейне және визуалды контенттің басқа түрлерін жасау және тарату технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
MINOR -1
ЖОО-ның Академиялық саясаты студенттердің өз таңдауы бойынша ББ шеңберінде бір Минорды зерделеуін көздейді. Кіші 1-ші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламаларының каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредит көлеміндегі 4 пәннен тұрады. Ұсынылатын минорлар: "Ақпараттық қауіпсіздік", "Цифрлық ортадағы Дизайн", "заманауи дизайн", "эмоционалдық интеллект", "Е-бизнес", "бизнестің құқықтық негіздері", "Data-аналитика", "еңбек қатынастарындағы Комплаенс және ҚР-да еңбек заңнамасын қолдану практикасы", " Қазақстан қызмет көрсету саласы"
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуникациялар социологиясы
Пән коммуникация процестерінің негізгі теориялары мен социологиялық тәсілдерін, әлеуметтік коммуникацияның ерекшеліктерін, элементтерін, функциялары мен міндеттерін зерттеуге бағытталған; әлеуметтік коммуникацияның негізгі теорияларымен және бұқаралық коммуникация социологиясындағы жаңа теориялық концепциялармен (деңгейлері, түрлері, коммуникация институттары, социологиялық доминанттар және т.б.) танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнес- статистика.
"Бизнес-статистика" курсының мақсаты-студенттерге статистикалық сауаттылықты қалыптастыру, нақты экономикалық ақпаратпен жұмыс істеу кезінде статистикалық әдістерді қолдана білу. Мазмұны: экономиканың бизнес саласындағы сапалы анықталған экономикалық және әлеуметтік процестер мен құбылыстардың сандық жағы. Іріктемелі әдістің бизнес-процестерін талдаудың және статистикалық гипотезаларды бағалаудың статистикалық әдістері; екі факторлы және көп корреляциялық-регрессиялық талдау әдістері; авторегрессиялық модельдеу және уақыт қатарларын болжау әдістері; параметрлік емес бағалау әдістері; сапаны бақылау әдістері; сапалы ауыспалыларды талдау әдістері;оның ішінде "Хи-шаршы" әдісі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллекттің философиялық мәселелері
Курс этикалық ойдың тарихын моральдық әрекет сипатындағы іргелі қайшылықты шешу әрекеті ретінде қарастырады. Сынып антикалық этиканы, классикалық моральдық философияны, 20 ғасырдағы «постклассикалық» философияны және қазіргі пәндерді, соның ішінде ағылшын тіліндегі моральдық философияға көзқарастарды: «Эксперименталды моральдық философия» және «жасанды интеллекттің моральдық мәселелерін» зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Копирайтинг
Пән студенттерге копирайтинг негіздерін және мәтіндік мазмұнмен жұмыс істеуді үйретуге бағытталған, оның ішінде «сатылым», кескін және презентация мәтіндерін құрастыру мақсатында.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Кәсіпкерлік негіздері.
Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі заманғы кәсіпкерлік үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады Мазмұны: Кәсіпкерлік: түсінігі, мәні, негізгі түрлері мен ұйымдастырушылық формалары. Жүйеде Бизнес-жоспарлау кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Кәсіпкерлік қызметте кадрлық қамтамасыз ету. Кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерлік мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-экономикалық процестерді зерттеу
Пәннің мақсаты – әлеуметтік-экономикалық процестерге зерттеу жүргізудің сандық және сапалық әдістерін әзірлеу, ғылыми-зерттеу бағдарламасын құру, тәжірибелік зерттеулерді жүргізу, іріктеудің тиімділігін және зерттеу нәтижелерінің сенімділігін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммуникация теориясының негіздері
Пәнді оқып-білудің мақсаты студенттер арасында коммуникацияның негізгі теориялары және коммуникациялық процестерге заманауи тәсілдер туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс деңгейлерді (тұлғааралық, топтық және бұқаралық), түрлері (саяси, қоғамдық, мәдениетаралық, ұйымдастырушылық), жалпы заңдылықтары мен қарым-қатынас формаларын зерттейді, сонымен қатар қазіргі заманғы коммуникация жүйелерінің тиімділігін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік және маркетингтік зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты – әлеуметтік және маркетингтік зерттеулердің әдістерін меңгеру, бағдарлама құру және пәнді оқудың практикалық бөлігі шеңберінде студенттердің зерттеу түрлерінің бірін өз бетімен жүргізу. Мазмұны: Зерттеу объектісі мен пәні. Қоғамдық құбылыстар мен процестерді зерттеу әдістемесі мен тәртібі. Маркетингтік зерттеулердің мақсаттары мен міндеттері. Маркетингтік зерттеулердің әдістемесі мен тәртібі. Зерттеу бағдарламасын қалыптастыру. Эмпирикалық зерттеу деректерін жинау және өңдеу Зерттеу нәтижелерін бағалау және интерпретациялау. Шешім қабылдау үшін зерттеу нәтижелерін пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Презентация және көпшілік алдында сөйлеу дизайны
Пәнді оқу барысында студент көпшілік алдында сөйлеуге арналған мәтіндерді, сондай-ақ оның сөзін қолдау және безендіру үшін көрнекі материалдарды дайындауды үйренеді. Пән аясында спичрайтинг негіздері және тиімді презентацияларды құру тәсілдері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері.
Пәннің мақсаты – қоғамда және болашақ кәсіби қызметте сыбайлас жемқорлыққа жол бермеушілікті қалыптастыру бойынша студенттер арасында тұрақты кешенді тәсілдемені дамыту, сондай-ақ студенттерге құқықтық тәрбие беру үшін сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім беруді енгізу; мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат процесін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алуға және тойтаруға бағытталған шаралар мен әдістерді түсіндіру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі әлемдегі БАҚ
Бұл пәннің мақсаты БАҚ дамуының тарихи аспектілерін, теориялық мектептерді және осы құбылысты зерттеу тәсілдерін зерттеу болып табылады. Сондай-ақ, курс аясында «ақпарат», «ақпараттық қоғам», «бұқаралық ақпарат құралдары» сияқты іргелі ұғымдар әртүрлі көзқарастар тұрғысынан қарастырылып, БАҚ-тың әсері мен функциялары, қазіргі заманғы ақпарат құралдарының орны мен рөлі қарастырылады. қоғам зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аргументтеу теориясы мен практикасы
Пәнді меңгеру барысында студент өз позициясын негіздеуге және дәлелдеуге, ұтымды және эмоционалды дәлелдер келтіруге, өзінің көпшілік алдында сөйлеуін логикалық конструкциялар негізінде және аудиторияның ерекшеліктерін ескере отырып құруға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
MINOR - 2
ЖОО-ның Академиялық саясаты студенттердің өз таңдауы бойынша ББ шеңберінде бір Минорды таңдауын көздейді. 1-ші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламаларының каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредит көлеміндегі 4 пәннен тұрады. Ұсынылатын минорлар: "Ақпараттық қауіпсіздік", "Цифрлық ортадағы Дизайн", "Заманауи дизайн", "Эмоционалдық интеллект", "Е-бизнес", "Бизнестің құқықтық негіздері", "Data-аналитика", "Еңбек қатынастарындағы Комплаенс және ҚР-да еңбек заңнамасын қолдану практикасы", " Қызметтер саласындағы басқару "
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
«Құқық негіздері» пәні мемлекет және құқық теориясын, мемлекет пен қоғамда болып жатқан құбылыстар мен процестерді құқыққа байланысты және оны жүзеге асыруға, сонымен қатар басқа да құқыққа қатысты мәселелерді зерттеуге арналған. Пәнді игеру нәтижелері бойынша студенттер кәсіби қызметтегі қатынастарды құқықтық реттеуге қатысты әр түрлі теориялық тәсілдерді бағалай алады; алынған құқықтық білімді күнделікті іс-әрекеттегі практикалық мәселелерді шешу үшін пайдалану; әр түрлі құқықтық жағдайларды талдау және бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі_
Курстың мақсаты қауіпсіз ойлауды, қауіпсіз типтегі тұлғаны тәрбиелеу; табиғи, техногендік және әлеуметтік тектегі қауіпті және төтенше жағдайлар туралы, бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыру туралы, тіршілік әрекеті қауіпсіздігінің құқықтық нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздері туралы білім алу; жарақаттар, шұғыл жағдайлар және жедел аурулар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің қажетті тәсілдерін меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі БАҚ көздерінің дискурстық талдауы
Пән дискурстық талдау әдісінің мүмкіндіктері мен ережелерін пайдалана отырып, әртүрлі әлеуметтік және коммуникативті құбылыстар мен процестерді, медиа мәтіндердің құрылымы мен ерекшеліктерін және олармен байланысты әлеуметтік қатынастарды, топтарды, қоғам институттарын талдау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Персоналды басқару
Курс теориялық аспектілерді, эволюцияны, функцияларды, ұйымдастырушылық негіздерді, тиімділікті қолдау әдістерін, қақтығыстарды және персоналды басқарудағы халықаралық тәжірибені қарастырады. Кейс-стади сияқты оқыту әдістері қолданылады; топтық жұмыс әдісі; проблемалық дәріс әдісі; интерактивтілік; қызметкерлер мен бос жұмыс орындарына үміткерлер үшін сауалнамалар құрастыру және проблемаларды шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мемлекеттік органдардағы қоғаммен байланыс
Курс мемлекеттік және мемлекеттік басқарудағы қоғамдық қатынастардың даму тарихын, мемлекеттік PR құрылымдарының қызметіндегі заманауи тенденцияларды, олардың азаматтармен, олардың қоғамдық бірлестіктерімен, кәсіпорындармен және мекемелермен қарым-қатынасын қазіргі жағдайда қарастырады; қоғаммен байланыс (PR), қоғамдық қатынастар (ПБ), үкіметтік қатынастар (GR), лоббинг және т.б. ұғымдарының арасындағы корреляция.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
БАҚ мониторингі және медиа-аналитика
Пән студенттің жарияланған материалдардың кейінгі аналитикасы үшін БАҚ мониторингі және контент стратегиясын құру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
MINOR - 3
ЖОО-ның Академиялық саясаты студенттердің өз таңдауы бойынша ББ шеңберінде бір Минорды таңдауын көздейді. 1-ші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламаларының каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредит көлеміндегі 4 пәннен тұрады. Ұсынылатын минорлар: "Ақпараттық қауіпсіздік", "Цифрлық ортадағы Дизайн", "Заманауи дизайн", "Эмоционалдық интеллект", "Е-бизнес", "Бизнестің құқықтық негіздері", "Data-аналитика", "Еңбек қатынастарындағы Комплаенс және ҚР-да еңбек заңнамасын қолдану практикасы", " Қызметтер саласындағы басқару "
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы баспасөз қызметі
Пән қазіргі баспасөз қызметінің қызмет ету ерекшеліктерін, міндеттері мен функцияларын, оның ұйымдық құрылымын және қызмет етуінің құқықтық негіздерін зерттеуге арналған. Курста мемлекеттік және қоғамдық құрылымдардағы баспасөз қызметтерінің қызметінің ерекшеліктері ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғаммен байланыс технологиялары
Курс аясында студенттер әртүрлі қоғаммен байланыс технологияларын қолдануды, олардың максималды тиімділігіне қол жеткізуді, имиджді диагностикалауды және оң имиджді қалыптастыру бойынша ұсыныстарды әзірлеуді, сондай-ақ PR науқандарының жоспарларын әзірлеуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Пән әлеуметтік психологияның ғылым ретінде пайда болу тарихын және оның басқа психологиялық және әлеуметтік пәндер арасындағы орнын зерттейді. Пән әлеуметтік психологияның теориялық және қолданбалы аспектілерін және адамдар арасындағы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу үлгілерін дәйекті түрде зерттеуге бағытталған. Пән коммуникация саласындағы кәсіби қызметте әлеуметтік психологияны қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Critical thinking
Сыни бағалау және түзету үшін өз сенімдеріңізді, дәлелдеріңізді өз бетіңізше талдаңыз (аудитория алдында); өзін-өзі бағалау және өзін-өзі түзету; жеке тұлғаның өзіндік және басқа қасиеттерін өзектендіру мүмкіндігі: қызығушылық, байқағыштық, төзімділік, босаңсу, батылдық, әдептілік және т.б.). Сенімдеріңізді қорғаңыз және қарсылықтарға жауап табыңыз; ақпаратты, пікірлерді бағалау және сенімділікті тексеру үшін талдаңыз; логиканың ғылыми әдістерін, принциптері мен ережелерін қолдана білу (дәлелдеу, дәлелдеу, теріске шығару) Бақылау мен өзін-өзі бақылауды ұйымдастыра білу; түпкілікті нәтижелер мен мақсаттарды, міндеттерді, қызмет жоспарын салыстыра білу; сәйкессіздіктің себептерін және өз қателіктерін талдай білу; жұмыстағы сәйкессіздіктерді жою бойынша шешім қабылдай білу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Медиа-жоспарлау
Курс студенттердің медиа-жоспарлау бойынша теориялық білімін дамыту және брендтің медиа-стратегиясын, соның ішінде медиа-жоспарларды құру және нақты параметрлер негізінде оларды оңтайландыру әдістерін дайындау үшін алған білімдерін іс жүзінде қолдануды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент
Пән бойынша келесі мәселелер оқытылады: стратегиялық менеджменттің мәні, оның негізгі құрамдас бөліктері, кәсіпорынның сыртқы және ішкі ортасын талдаудың әдістемелік негіздері, портфельдік талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалық коммуникацияларды басқару
Пәннің мақсаты – жобалық менеджменттің тұжырымдамалық негіздерін оқу; кез келген, оның ішінде коммуникациялық жобаларда қазіргі заманғы коммуникацияны басқару технологияларын меңгеру; коммуникация саласында жобаны басқарудың практикалық дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпорындағы экономикалық талдау және бюджеттеу
Пәнді оқудың мақсаты – экономикалық талдаудың негізгі әдістерін және оларды басқару шешімдерін әзірлеу мен қабылдау процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолдануды түсіну, өндірістік, экономикалық және қаржылық қызметтің әртүрлі салаларын талдау және бағалауда практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
MINOR - 4
ЖОО-ның Академиялық саясаты студенттердің өз таңдауы бойынша ББ шеңберінде бір Минорды таңдауын көздейді. 1-ші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламаларының каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредит көлеміндегі 4 пәннен тұрады. Ұсынылатын минорлар: "Ақпараттық қауіпсіздік", "Цифрлық ортадағы Дизайн", "Заманауи дизайн", "Эмоционалдық интеллект", "Е-бизнес", "Бизнестің құқықтық негіздері", "Data-аналитика", "Еңбек қатынастарындағы Комплаенс және ҚР-да еңбек заңнамасын қолдану практикасы", " Қызметтер саласындағы басқару "
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық саясат
Пәннің мақсаты – студенттерге ақпараттық қоғамды қалыптастыру және дамыту бойынша Қазақстан Республикасы мен шет мемлекеттердің ақпараттық саясаты туралы қажетті білім мен дағдыларды меңгеру, ақпараттық саясатты талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Корпоративтік мәдениет
Пәннің мақсаты – корпоративтік мәдениетті қалыптастыратын принциптерді, идеалдарды және құндылықтарды меңгеру; оның негізгі түрлерін, құрамдас бөліктерін және бағалау және қалыптастыру кезеңдерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қоғамдық-саяси қозғалыстар
Курс қазіргі қоғамдық-саяси қозғалыстарды, олардың қызметінің құқықтық негіздерін, елдегі және әлемдегі саяси жағдайдың ерекшеліктерін және оның өзгеру тенденциясын, қоғамдық-саяси контексттің қызмет ерекшеліктеріне ықпалын зерттейді. қоғамдық-саяси қозғалыстар, қоғамдық-саяси қозғалыстардың коммуникациялық қызметі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық және әлеуметтік жобаларға PR қолдау көрсету
Пән коммерциялық және коммерциялық емес секторлардың әлеуметтік және экологиялық жобаларды ақпараттық-коммуникациялық қолдауын, PR және коммуникациялық науқандарды басқаруды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық басқару
Пәнді оқудың мақсаты – теориялық білім мен шығармашылық басқару әдістерін меңгеру, сонымен қатар кәсіпкерлік мәселелер мен мәселелерді шешуге арналған тривиальды емес жеке және ұжымдық шешімдер қабылдау үшін шығармашылық басқару әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Саяси коммуникациялар
Пән коммуникацияны саяси процестердің негізгі құрамдас бөлігі және олардың өзара әрекеттесуінің барлық деңгейлерінде мемлекет пен қоғам арасындағы байланыстырушы буын ретінде зерттеуге бағытталған; саяси коммуникация құралдары, саяси көшбасшылар, саясаттағы насихат және ақпараттық соғыстар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік кездесу
«Іскерлік келіссөздер» пәнін меңгерудің міндеттері: студенттерді келіссөздер процесі туралы теориялық біліммен таныстыру, іскерлік келіссөздердің ережелері мен принциптерін үйрету, өзара мүдделерді жақсы үйлестіруге және қарсыластармен байланыс орнатуға көмектесетін практикалық әдістерді әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
SMM негіздері
Пәнді меңгеру барысында студент SMM және қазіргі заманғы әлеуметтік медиа негіздері туралы базалық білім алады, әлеуметтік желілерде бизнесті жылжыту және мақсатты жарнамаларды құру және қайта таргетингті орнату дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Investment Relations and Green Deal
Пән компания, инвестициялық қоғамдастық және басқа да мүдделі топтар арасында ең тиімді екі жақты байланысты құру мақсатында инвесторлармен қарым-қатынас құруды зерттеуге арналған. Курс құрылымында «жасыл» инвестицияларды тартуға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақтылық және медиа технологиялар
Пәнді оқу барысында студенттер тұрақты даму факторларының негізгі ұғымдары мен топтарын, тұрақты даму құндылықтарын ескере отырып, адамдардың көзқарастары мен мінез-құлқын қалыптастыру мен өзгертудегі БАҚ-тың орны мен рөлін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік жобалардың GR және PR
Курс GR және PR, GR технологияларының айрықша ерекшеліктеріне, билік пен әкімшілік жүзеге асыратын жобаларды ақпараттық-коммуникациялық қолдауға арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік этика
Пән студентті нормативтік этика және іскерлік этика ұғымдарымен таныстырады, іскерлік қарым-қатынастың нысандары мен құралдары, әртүрлі іскерлік жағдайлардағы мінез-құлық ережелері (серіктестер, инвесторлар, әріптестер, бәсекелестер, менеджерлер және т.б.) туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
GR технологиялары
Пәнді меңгеру барысында студенттер билік органдарымен өзара әрекеттесу технологиялары туралы білім алады, сонымен қатар коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдардың билік органдарымен өзара әрекеттесуін құқықтық және этикалық негізде құру үшін осы білімді пайдалану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуникация саласындағы инновацияларды басқару
«Коммуникация сферасындағы инновациялық менеджмент» пәнін меңгерудің мақсаты – инновациялық процестің мазмұны мен құрылымын зерттеу, коммуникациялық сферадағы инновациялық менеджменттің әртүрлі аспектілерін зерттеу, корпоративтік инновациялық стратегияларды талдау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дағдарысқа қарсы коммуникациялар
Пән студенттердің бедел мен брендті басқарудағы дағдарысқа қарсы коммуникациялардың мәні мен рөлі туралы, дағдарыстық жағдайларда коммуникацияларды басқарудың теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін қалыптастырады және бекітеді, дағдарыстық жағдайды жан-жақты талдау және оның дамуын болжау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интернет маркетингі
Интернет-маркетинг негіздері туралы білімдерін қалыптастыру, интернет-маркетинг құралдарының контекстінде SMM-ті қолдану, дағдыларды меңгеру мақсатында оқытылады. контентті орналастыру негізгі тиімділік көрсеткіштерін талдау және Интернетте жылжыту мониторингі. Мазмұны: Интернет-маркетинг негіздері. Жарнамалық ақпараттың сандық тасымалдаушылары. Интернет-маркетинг технологиялары. Вирустық маркетинг. Әлеуметтік медиа (SMO) үшін интернет-ресурстарды оңтайландыру. Интернеттегі бренд қауымдастығын құру. Қоғамдастықты басқару. Мазмұнды басқару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуникацияларды басқаруды құқықтық қамтамасыз ету
Пәнді меңгеру барысында студенттер Қазақстан Республикасының бұқаралық ақпарат құралдары туралы, ақпараттандыру туралы заңнамасының негіздерін, сондай-ақ ақпарат туралы халықаралық құқықтың нормаларын, ақпаратты қорғау туралы, ақпараттық саясатты реттейтін құқықтық құжаттарды оқиды. және интернетте ақпаратты тарату, әсіресе медиа ортадағы құқықтық қатынастар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Конфликтология
Осы пәнді зерделеу жанжалдарды шешу бойынша құзыреттерді қалыптастыруға және жанжалдарды оң (өндірістік және басқа да кәсіби міндеттерді шешумен байланысты) және теріс (тұлғааралық қатынастар негізінде туындайтын) деп саралау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Мәні, себептері, түрлері, шешу әдістері; персоналды басқарудағы және компанияның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі қақтығыстардың оң және теріс мәні; конфликтологияны зерттеу мен қолданудың эволюциясы және әлемдік тәжірибесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттеу процедураларын ұйымдастыру мен жүргізудің этикалық принциптерін ескере отырып, әлеуметтік және маркетингтік зерттеулердің заманауи мониторинг жүйелері мен әдістерін пайдалана отырып, ұйымдағы коммуникациялық процестерді талдай алады және бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік медианы бақылай алады.
- Әр түрлі қызмет түрлері мен салаларындағы ұйымдардың ақпараттық саясатын қалыптастыруға, іске асыруға және тиімділігін бағалауға, ұйымның миссиясы мен құндылықтарына және/немесе ағымдағы саяси жағдайға назар аудара отырып, коммуникациялық стратегияларды әзірлеуге қабілетті.
- Қоғамдық қатынастарды дамыту және бұқаралық ақпарат құралдарымен қарым-қатынасты құру процесінде коммуникациялық, ақпараттық және маркетингтік қызметке арналған жоспарлау және шығындарды басқару саласындағы қолданыстағы тәсілдерді бағалай және қолдана алады және жаңа тәсілдерді жасай алады.
- Шешім қабылдаушылардың да, мақсатты топтардың да әрекеттері мен мінез-құлқына әсер ете алады, қазақ (мемлекеттік), орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын көрсете алады және топта жұмыс істей алады.
- Қоғаммен байланыс, коммуникациялар, маркетинг және менеджмент саласындағы заманауи тәсілдерді шығармашылықпен қолдана отырып, бизнес және менеджмент саласындағы коммуникациялық жобаларды басқара алады, әлеуметтік және экологиялық жобаларды ақпараттық-коммуникациялық қолдауды ұйымдастырады және қамтамасыз етеді.
- Қоғамдық қатынастар, БАҚ және коммуникациялар саласындағы заманауи әлеуметтік теориялар, концепциялар мен тенденциялар бойынша еркін шарлау, практикада қоғамдық қатынастардың тәсілдерін, әдістерін, үлгілерін және басқа құралдарын қолдана алады.
- Өз бетінше және мүдделі тараптармен серіктестікте Интернет-порталды, сыртқы сайттарды, ұйымның әлеуметтік желілердегі беттерін толтыру үшін заманауи форматта дайындалған ақпараттық, беделді және басқа мазмұн түрлерін дайындап, орналастыра алады.
- Баспасөз қызметінің қолданыстағы құрылымының тиімділігі мен тиімділігін бағалай алады, осындай ұйымдық құрылымды құру және басқару, оның ішінде корпоративтік мәдениетті дамыту және жұмыс істеп тұрған және жаңа қызметкерлерді тартуды арттыру мақсатында ұйымның ішкі коммуникацияларын басқару мүмкіндігі бар.
- Қақтығыстардың жағымсыз салдарын азайту және ұйым мен сыртқы орта арасындағы өзара тиімді қарым-қатынастарды сақтау мақсатында корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып, тәуекелдерді болжауға, басқару шешімдерін қабылдауға және олардың салдарын бағалауға қабілетті
- Мемлекеттік органдармен, серіктестермен және инвесторлармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен этика және заң үстемдігі қағидаттарын басшылыққа ала отырып, қарым-қатынас құру және құру мүмкіндігі.
- Инновациялық процестер туралы білімі мен түсінігін көрсете алады және қоғамдық қатынастарды ұйымдастыру және үйлестіру үшін озық ақпараттық технологиялар мен шешімдерді қолдана алады.