Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04114 PR-Менеджмент в ЕТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғаммен, мемлекеттік органдармен, коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдармен қарым-қатынас құру, жаңа жобаларды, өнімдер мен қызметтерді ілгерілету мәселелерін тиімді шешуге қабілетті менеджерлерді тәжірибеге бағытталған оқыту. Бұл бағдарламаның түлектері ақпарат және коммуникация саласында практикалық дағдыларға, қоғаммен байланыс, жарнама, маркетинг және жобаларды басқарудың заманауи әдістерін білуге ие болады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Еуразия Технологиялық Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Әлеуметтік жүйелер және коммуникациялар
Қазіргі заманғы іскерлік коммуникациялар
Менеджмент
Басқару теориясы
Қазіргі әлеуметтік теориялар
Экономикадағы математика
Маркетинг
-
2 Оқу жылы
Мазмұнды құрастыру
Кәсіби салада мәтінмен жұмыс
Саяси теориялардың моральдық аспектілері
Статистика
Көрнекі өнімді өндіру
MINOR -1
Коммуникациялар социологиясы
Бизнес- статистика.
Жасанды интеллекттің философиялық мәселелері
Копирайтинг
Кәсіпкерлік негіздері.
Әлеуметтік-экономикалық процестерді зерттеу
Коммуникация теориясының негіздері
Әлеуметтік және маркетингтік зерттеу әдістері
Презентация және көпшілік алдында сөйлеу дизайны
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері.
Қазіргі әлемдегі БАҚ
Аргументтеу теориясы мен практикасы
MINOR - 2
Құқық негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі_
-
3 Оқу жылы
Қазіргі БАҚ көздерінің дискурстық талдауы
Персоналды басқару
Мемлекеттік органдардағы қоғаммен байланыс
БАҚ мониторингі және медиа-аналитика
MINOR - 3
Қазіргі заманғы баспасөз қызметі
Қоғаммен байланыс технологиялары
Әлеуметтік психология
Critical thinking
Медиа-жоспарлау
Стратегиялық менеджмент
Жобалық коммуникацияларды басқару
Кәсіпорындағы экономикалық талдау және бюджеттеу
MINOR - 4
Ақпараттық саясат
Корпоративтік мәдениет
-
4 Оқу жылы
Қазіргі қоғамдық-саяси қозғалыстар
Экологиялық және әлеуметтік жобаларға PR қолдау көрсету
Шығармашылық басқару
Саяси коммуникациялар
Іскерлік кездесу
SMM негіздері
Investment Relations and Green Deal
Тұрақтылық және медиа технологиялар
Мемлекеттік жобалардың GR және PR
Іскерлік этика
GR технологиялары
Коммуникация саласындағы инновацияларды басқару
Дағдарысқа қарсы коммуникациялар
Интернет маркетингі
Коммуникацияларды басқаруды құқықтық қамтамасыз ету
Конфликтология
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттеу процедураларын ұйымдастыру мен жүргізудің этикалық принциптерін ескере отырып, әлеуметтік және маркетингтік зерттеулердің заманауи мониторинг жүйелері мен әдістерін пайдалана отырып, ұйымдағы коммуникациялық процестерді талдай алады және бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік медианы бақылай алады.
- Әр түрлі қызмет түрлері мен салаларындағы ұйымдардың ақпараттық саясатын қалыптастыруға, іске асыруға және тиімділігін бағалауға, ұйымның миссиясы мен құндылықтарына және/немесе ағымдағы саяси жағдайға назар аудара отырып, коммуникациялық стратегияларды әзірлеуге қабілетті.
- Қоғамдық қатынастарды дамыту және бұқаралық ақпарат құралдарымен қарым-қатынасты құру процесінде коммуникациялық, ақпараттық және маркетингтік қызметке арналған жоспарлау және шығындарды басқару саласындағы қолданыстағы тәсілдерді бағалай және қолдана алады және жаңа тәсілдерді жасай алады.
- Шешім қабылдаушылардың да, мақсатты топтардың да әрекеттері мен мінез-құлқына әсер ете алады, қазақ (мемлекеттік), орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын көрсете алады және топта жұмыс істей алады.
- Қоғаммен байланыс, коммуникациялар, маркетинг және менеджмент саласындағы заманауи тәсілдерді шығармашылықпен қолдана отырып, бизнес және менеджмент саласындағы коммуникациялық жобаларды басқара алады, әлеуметтік және экологиялық жобаларды ақпараттық-коммуникациялық қолдауды ұйымдастырады және қамтамасыз етеді.
- Қоғамдық қатынастар, БАҚ және коммуникациялар саласындағы заманауи әлеуметтік теориялар, концепциялар мен тенденциялар бойынша еркін шарлау, практикада қоғамдық қатынастардың тәсілдерін, әдістерін, үлгілерін және басқа құралдарын қолдана алады.
- Өз бетінше және мүдделі тараптармен серіктестікте Интернет-порталды, сыртқы сайттарды, ұйымның әлеуметтік желілердегі беттерін толтыру үшін заманауи форматта дайындалған ақпараттық, беделді және басқа мазмұн түрлерін дайындап, орналастыра алады.
- Баспасөз қызметінің қолданыстағы құрылымының тиімділігі мен тиімділігін бағалай алады, осындай ұйымдық құрылымды құру және басқару, оның ішінде корпоративтік мәдениетті дамыту және жұмыс істеп тұрған және жаңа қызметкерлерді тартуды арттыру мақсатында ұйымның ішкі коммуникацияларын басқару мүмкіндігі бар.
- Қақтығыстардың жағымсыз салдарын азайту және ұйым мен сыртқы орта арасындағы өзара тиімді қарым-қатынастарды сақтау мақсатында корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып, тәуекелдерді болжауға, басқару шешімдерін қабылдауға және олардың салдарын бағалауға қабілетті
- Мемлекеттік органдармен, серіктестермен және инвесторлармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен этика және заң үстемдігі қағидаттарын басшылыққа ала отырып, қарым-қатынас құру және құру мүмкіндігі.
- Инновациялық процестер туралы білімі мен түсінігін көрсете алады және қоғамдық қатынастарды ұйымдастыру және үйлестіру үшін озық ақпараттық технологиялар мен шешімдерді қолдана алады.