Коммуникация саласындағы инновацияларды басқару

  • «Коммуникация сферасындағы инновациялық менеджмент» пәнін меңгерудің мақсаты – инновациялық процестің мазмұны мен құрылымын зерттеу, коммуникациялық сферадағы инновациялық менеджменттің әртүрлі аспектілерін зерттеу, корпоративтік инновациялық стратегияларды талдау дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Инновациялық менеджмент негіздері. Инновациялық стратегиялардың қалыптасуы және түрлері. Инновациялар және олардың түрлері. Инновациялардың тиімділігін бағалау. Инновацияларды енгізу кезінде компанияның нарықтағы орны мен беделін ескеру. Инновациялық өнімдер мен қызметтерді жылжыту ерекшеліктері.
  • Образовательная программа 6B04113 Брендті Басқару
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top