Медиа-жоспарлау

  • Курс студенттердің медиа-жоспарлау бойынша теориялық білімін дамыту және брендтің медиа-стратегиясын, соның ішінде медиа-жоспарларды құру және нақты параметрлер негізінде оларды оңтайландыру әдістерін дайындау үшін алған білімдерін іс жүзінде қолдануды дамытуға бағытталған. Мазмұны: Медиа-жоспарлау түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Медиа-жоспарлаудың негізгі кезеңдері. Медиа-жоспардың негізгі сандық сипаттамалары. БАҚ тасымалдаушыларын таңдау принциптері мен критерийлері. Медиа жоспарлауға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету. Тактикалық және стратегиялық медиа жоспарлау. Брендтің ағымдағы жағдайын талдау. Брендті жылжыту параметрлері. Брендті жылжыту науқанының медиа-стратегиясын әзірлеу.
  • Образовательная программа 6B04113 Брендті Басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top