Маркетинг

  • Пәнді оқудың мақсаты студенттердің нарықтық қатынастар жағдайында маркетинг қызметінің теориясы мен тәжірибесі туралы арнайы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің практикалық маңыздылығы студенттерде нарықты сегменттеу, мақсатты аудиторияны таңдау және тұтынушылардың талғамын анықтау дағдыларын қалыптастыруда жатыр. Мазмұны: Маркетинг негіздері. Маркетингті дамытудың әлемдік тәжірибесі. Сегменттеу және нарықтық жағдайлар. Жаңа өнімді әзірлеу және өнімнің өмірлік циклі. Сұранысты қалыптастыру және ынталандыру. Маркетингтік қызметті жүзеге асыру. Коммерциялық емес сферадағы маркетингтік қызметтің ерекшеліктері.
  • Образовательная программа 6B04113 Брендті Басқару
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top