Экономикадағы математика

  • Пәнді оқудың мақсаты студенттерге маркетингтік-коммуникациялық қызметтің экономикалық моделі мен бюджетін талдауға, тұтынушылар үшін құндылық ұсыныстарды модельдеу мәселесін шешуге көмектесетін математикалық аппаратты меңгеру; студенттердің маман ретіндегі болашақ іс-әрекетінің өрісінен процестер мен құбылыстарды зерттеуге және болжауға мүмкіндік беретін математикалық әдістер; логикалық және алгоритмдік ойлау қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Экономикалық және математикалық модельдер, Математикалық модельдеу және эконометрика, Шығындарды модельдеу, Ресурстарды тиімді бөлу және тепе-теңдік. Науқанды оңтайландыру үлгісі. Белгісіздік және тәуекел жағдайында шешім қабылдау мәселесін баяндау. Шешім ағашын пайдаланып шешім қабылдау. Бренд портфолиосын оңтайландыру. Тепе-теңдік баға модельдері. Жетілмеген бәсекені модельдеу.
  • Образовательная программа 6B04113 Брендті Басқару
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top