Әлеуметтік және маркетингтік зерттеу әдістері

  • Пәннің мақсаты – әлеуметтік және маркетингтік зерттеулердің әдістерін меңгеру, бағдарлама құру және пәнді оқудың практикалық бөлігі шеңберінде студенттердің зерттеу түрлерінің бірін өз бетімен жүргізу. Мазмұны: Зерттеу объектісі мен пәні. Қоғамдық құбылыстар мен процестерді зерттеу әдістемесі мен тәртібі. Маркетингтік зерттеулердің мақсаттары мен міндеттері. Маркетингтік зерттеулердің әдістемесі мен тәртібі. Зерттеу бағдарламасын қалыптастыру. Эмпирикалық зерттеу деректерін жинау және өңдеу Зерттеу нәтижелерін бағалау және интерпретациялау. Шешім қабылдау үшін зерттеу нәтижелерін пайдалану.
  • Образовательная программа 6B04113 Брендті Басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top