Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар

  • Интеграцияланған Маркетингтік коммуникациялардың алғышарттары мен мәні. Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар (imc) тұжырымдамасы. Imc тұжырымдамасының даму тарихы. Imc негізгі теорияларына шолу (Д. Шульц, Манфред Брун, Дж.Бернет пен С. Мориарти, Т. Дункан). Интеграцияланған маркетингтік коммуникация моделі. Маркетингтік коммуникацияның функционалды компоненттері. Маркетингтік коммуникацияның классикалық және синтетикалық құралдары imc тиімділігін жоспарлау, бақылау, бағалау.
  • Образовательная программа 6B04116 Нарықты зерттеу және аналитика
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top