Сандық ортадағы маркетингтік зерттеулер

  • Маркетингтік ақпаратты алу түсінігі, түрлері және көздері. Маркетингтік зерттеулердің мақсаттары, міндеттері мен бағыттары. Маркетингтік зерттеулерді жүргізу тәртібі мен процесі. Маркетингтік зерттеулердің жіктелуі. Маркетингтік зерттеулердегі заманауи ақпараттық технологиялар (электрондық сауалнамалар, компьютерлік технологиялар, әлеуметтік желілерді бақылауға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету). Маркетингтік зерттеу жоспарын әзірлеу. Деректерді жинау әдісін анықтау. Жалпы және іріктеу. Іріктеу көлемі мен процедурасын анықтау. Деректерді жинауды ұйымдастыру. Маркетингтік зерттеу әдістері: сапалық, сандық, mix әдістері. Маркетингтік зерттеулер барысында алынған деректерді талдау және түсіндіру.
  • Образовательная программа 6B04116 Нарықты зерттеу және аналитика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top