Customer Analytics

  • Маркетингтің тиімді кешенін құру мақсатында маркетинг құралдарын таңдау туралы шешім қабылдау үшін маркетингтік зерттеулер мен тұтынушыларды (қолданыстағы және әлеуетті) талдаудың құндылығы. Негізгі қажеттіліктерді белгілеу мақсатында тұтынушыларды маркетингтік зерттеу; тұтынушының көрсетілетін қызметті сатып алудан күтулерін маркетингтік зерттеу; тұтынушыларға қызмет көрсету сапасының деңгейін айқындау мақсатында қабылдауды маркетингтік зерттеу; қызмет көрсету процестері мен шарттарын орындауға қатысты Компанияның бақылау функцияларын қамтамасыз ету мақсатындағы зерттеулер; клиенттің операциялық әдістері мен реакцияларын зерттеу - банктік қызметтерге сұранысты модельдеу және болжау. зерттеу жүргізу тәртібі. тұтынушылардың қалауын, үміттері мен реакцияларын зерттеудегі сапалы және сандық маркетингтік зерттеулердің ерекшеліктері. тұтынушыларға жүргізілген маркетингтік зерттеулер туралы есептілік (құрамы мен форматы).
  • Образовательная программа 6B04116 Нарықты зерттеу және аналитика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top