Коммуникациялық менеджмент

  • Пәнді оқу коммуникациялық құралдар мен технологияларды игеруге, ақпараттық ресурстарды басқаруға бағытталған студенттердің коммуникативтік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушы серіктестермен және клиенттермен қарым-қатынас процесін жүргізуді үйренеді, іскерлік қарым-қатынас нысаны ретінде келіссөздер мен презентация процесін меңгереді. Каскадты белсендіру, фрейминг, прайминг және көрерменге әсер етудің басқа әдістерін қолданады. Ситуациялық мысалдарды қарастырады және әртүрлі салалар мен бағыттардағы байланыс сценарийлерін жасайды. Бұқаралық ақпарат құралдары арқылы қоғамдық назар аударудың әртүрлі тәсілдерін қолданады. Оқыту бағдарламасы миға шабуыл, кейс, шығармашылық тапсырма әдістерін қолдануды, күрделі және пікірталас мәселелері мен мәселелерін, рефлексияны талқылауды көздейді. Қонақ дәрістері қарастырылған. https://ru.coursera.org/ білім беру платформасында орналасқан «Intercultural Management» ЖАОК осы пәннің мазмұнына біріктіріледі. Аралық бақылау ситуациялық жағдайларды талдауды, құрастыруды қамтиды. Бағалау кезінде топтың әрбір қатысушысының үлесі ескеріледі. Пән теориялық сұрақтар мен ситуациялық есептер блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 1
Top