Кәсіпкерліктегі маркетингтік құралдар (minor)

  • Пән қазіргі бизнесте қолданылатын маркетингтің негізгі құралдарын зерттеуге бағытталған. Кәсіпорындағы маркетингтік қызметті ұйымдастыруда, сондай-ақ практикалық қызметтің әртүрлі салаларында заманауи маркетинг тұжырымдамаларын игеру және оларды басқару шешімдерін қабылдау кезінде қолдану үшін қолданылатын маркетингтің негізгі элементтеріне (5Р) ерекше назар аударылады. Практикалық сабақтарда студенттер компанияны бизнес ортада орналастыруды, нарық сегментін таңдауды, тұтынушының мінез-құлқын зерттеуді үйренеді; олар "тұтынушы", "бәсекелес" профилін құруды, маркетингтік зерттеу әдістерін қолдануды, тауар, баға, коммуникация және сату саясатын қалыптастыруды үйренеді. Пәнді оқу барысында көшпелі сабақтар жоспарланған. Пән практикалық тапсырманы орындауды және теориялық материалды білуге тестілеуді көздейтін аралас емтиханмен аяқталады.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top