Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы маркетинг пен жарнама

  • Пән студенттерді нарықты зерттеуге, туризм мен қонақжайлылық саласындағы өнімдер мен қызметтерді ілгерілетуге, оларды жарнамалауға дайындауға бағытталған. Зерттелетін курс студенттерді жарнамалық қызметтің теориялық негіздерімен, оны қызметтер саласында ұйымдастырумен және жоспарлаумен, туристік, мейрамхана және қонақ үй бизнесінде тиімді жарнамалық науқандармен, туристік дестинацияларды қоса алғанда, өнімдер мен қызметтерді жылжыту ерекшеліктерімен, тарату арналарының ерекшеліктерімен, онлайн-жылжыту ерекшеліктерімен таныстырады. Істерді шеше отырып, студенттер өздерінің жарнамалық өнімдерін жасайды, Reels және TikTok, YouTube бейнелерін түсіреді, белгілі бір өнімдерге арналған жеделхат арнасын жасайды, онлайн медиа және іздеу жарнамалары үшін жарнамалар жасайды, әлеуметтік желілерге жарнамалық хабарламалар жазады, пресс-релиздер дайындайды, бар жарнамалық материалдарды талдайды. Топтарда жұмыс істей отырып, олар нақты шағын бизнес компаниялары үшін туризм және қонақжайлылық компаниялары үшін PR интернет стратегияларын жасайды. Дауларға қатыса отырып, студенттер қазақстандық топ-10 кластердің туристік дестинацияларын ілгерілету үшін өз шешімдерін ұсынады және жалпыға қолжетімді онлайн сервистер арқылы бәсекелестердің ұсыныстарын сыни бағалайды. Қонақ дәрістері қарастырылған. https://academy.tourismonline.kz/ ЖАОК білім беру платформасында орналасқан «Өз тауашаны қалай табуға және туристік өнімді жинауға болады», «Туризмдегі сату және жылжыту», сонымен қатар білім беру бойынша «Қонақ үй бизнесіндегі маркетинг» https://stepik.org/course/ платформасы осы курстың мазмұнына біріктіріледі. Тәртіп туризм және қонақжайлылық ұйымдары, қазақстандық туристік қауымдастық және Қазақстандық қонақ үйлер мен мейрамханалар қауымдастығы өкілдерінің қатысуымен нақты өнімді/қызметті ілгерілету жөніндегі жеке жобаны қорғаумен аяқталады.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top