Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11103 Туризм және қонақжайлылық в Нархоз Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Tуризм және қонақжайлылық нарығы үшін білікті, бәсекеге қабілетті, көптілді, мобильді, оқуға бейім, сыртқы ортаның тез өзгеретін жағдайларына жылдам икемделетін мамандарды қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Нархоз Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
2 Оқу жылы
Менеджмент негіздері
Қаржылық есепке кіріспе
Маркетинг негіздері
Инвестицияларды басқару негіздері
Шетел тілі (Бизнес әлеміне кіріспе)
Шетел тілі (ағылшын B2-1)
Қаржы негіздері
Туризм және қонақжайлылық ұйымдарын басқару
Шетел тілі (IELTS Foundation)
Шетел тілі (ағылшын B1-2)
Шетел тілі (Әлеуметтік-мәдени мәселелер)
Шетел тілі (A1-A2, француз, неміс, қытай және корей)
Шетел тілі (Narxoz Talks - шешендік өнер және презентация өткізу дағдылары)
Шетел тілі (ағылшын B2-2)
Басқарушылық экономика
Шетел тілі (ағылшын B1-1)
Кәсіпкерлік
Шетел тілі (B1 француз, неміс, қытай және корей)
-
3 Оқу жылы
Сервисті басқару және сапаны құру
Өзгерістерді басқару
Ұйымдық мінез-құлық
MICE және event менеджмент
Табысты басқару, бақылау және жоспарлау
Көшбасшылық коммуникациялар дағдылары
Бизнес үшін сандық әдістер
Зерттеу әдістері
Мәдени мұра және мәдениетаралық менеджмент
Туризм мен қонақжайлылықты реттеу және қауіпсіздік
Туризм және қонақжайлылық саласындағы тұтынушылар мінез-құлқы
Сандық технологиялар, инновациялар және е-туризм
-
4 Оқу жылы
Туризмдегі бағыттар мен қауымдастықтарды басқару
Экологиялық және белсенді туризм
Қонақжайлылық кәсіпорындарын жоспарлау, дамыту және дизайны
Гастрономиялық туризм
Корпоративтік басқару және құқық
Гастрономия және тамақ дизайны
Перспективті зерттеулер және болжау
Туризм және қонақжайлылық экономикасы
Туризмдегі тұрақтылық және әлеуметтік жауапкершілік
Шешім қабылдау үшін есеп
Сатып алу және өнім сапасын басқару
Оқыту нәтижелері
- Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік принциптерін, этикалық салдарларды, мәдени дәстүрлерді және қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, әртүрлі аналитикалық әдістерді пайдалана отырып, өзекті ақпаратты талдай отырып, стандартты емес шешімдерді өз бетінше қабылдай алады және олардың салдарын бағалауға қабілетті.
- Туризм және қонақжайлылық саласында кәсіби функцияларды жүзеге асыра отырып, оның ішінде деректер базасын жасай отырып, тиісті бағдарламалық қамтамасыз етуді және сандық технологияларды, құралдар мен теорияларды пайдалануға қабілетті.
- Ауызша және жазбаша коммуникативтік дағдыларын көрсете отырып, топта жұмыс істей білетінін көрсетіп, шешім қабылдайтын тұлғалардың да, ұйымның мүдделі тараптарының да іс-әрекеттері мен мінез-құлқына, тұтынушылық мінез-құлқына ықпал ету құралдарын қолдана отырып әсер етуге қабілетті.
- Туризм және қонақжайлылықтағы басқару және бизнес саласындағы кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін менеджменттің, маркетингтің, болашақ болжаудың және деректерді талдаудың функционалдық салаларындағы негізгі тұжырымдамаларды, парадигмалар мен теориялық әзірлемелерді біріктіруге қабілетті.
- Туризм және қонақжайлылық саласындағы тұтынушылардың нақты сұраныстарын қоса алғанда, ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін қаржылық және басқарушылық ақпаратты талдауға және ұсынуға қабілетті.
- Кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру және жеке әлеуетті ашу үшін, сондай-ақ қоғамға қызмет ету үшін де лидерлік қасиеттерді танытуға және дербес оқытуды тәжірибеге алуға қабілетті.
- Ішкі және халықаралық нарықта туризм және қонақжайлылық саласындағы инновациялар мен жобаларды басқару бойынша хабардар болуы мен дағдыларды көрсете отырып, нақты жағдай мен деректерге дербес жүргізілген сыни талдау негізінде әртүрлі туристік бағыттар мен қонақжайлылық индустриясының үрдістері туралы ақпарат беруге қабілетті.
- Релевантты ақпаратты талдауға және дәстүрлі және инновациялық өнімдерді әзірлеуге, басым туристік аумақтарды дамытуды жобалаумен айналысуға, туристік бағыттарды, маршруттарды және қонақжайлылықтың сапалы қызметтерін осы заманғы халықаралық қызмет көрсету стандарттарына сәйкес әзірлеуге қабілетті.
- Қолданыстағы стандарттар негізінде туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының әртүрлі деңгейлерінде қызмет көрсетудің толық технологиялық циклдарын басқаруға, еңбекті қорғау ережелері мен нормаларын орындау, тіршілік қауіпсіздігі және қызмет көрсетулер, өндірістік санитария және еңбек гигиенасы талаптары және олардың тиімділігін бағалауға қабілетті.
- Маркетинг құралдары мен инновациялық технологияларды пайдалана отырып, осы саладағы қызметтерді тұтынушылардың мінез-құлқының тұжырымдамалары негізінде туризм және қонақжайлылық саласындағы қызметтер мен өнімдерді ілгерілету мен сатуды тиімді басқаруға қабілетті.
- Қонақжайлылық саласындағы соңғы жетістіктер мен инновациялар негізінде іскерлік, мәдени, ойын-сауық және спорттық сипаттағы ивенттерді даярлауды, ұйымдастыруды және өткізуді жүзеге асыруға қабілетті.
- Қонақжайлылық саласындағы ұйымдар қызметінің сәйкестігіне кепілдік бере алады, техникалық прогрестің әсерін, бизнестің қолданыстағы және әлеуетті модельдері мен қажеттіліктерін бағалай отырып, туристік қауымдастықтар қызметінің осы саланың нормативтік-құқықтық талаптарына және кәсіби этикалық стандарттарын және олардың дамуын реттеуге қабілетті.
- Қонақтарға қызмет көрсетумен байланысты бағыныштылар мен бөлімшелердің бірлескен қызметін үйлестіре және бақылай отырып, бөлімшеде бірыңғай корпоративтік мәдениетті қолдауға қабілетті.
- Мәдени дәстүрлер мен мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшелігін, тамақтану, орналастыру және бос уақыт, туризм индустриясының жаңа үрдістерін ескере отырып, қалыпты режимде, сондай-ақ түрлі сипаттағы бұқаралық іс-шараларды өткізуде қонақтардың күтулерін қанағаттандыруға қабілетті.