Туризм мен қонақжайлылықтағы қолданбалы антропология

  • Пән классикалық антропологияның құралдарын зерттеуге бағытталған, оның көмегімен корпоративті мәдениеттің ерекшеліктерін қалай түсінуге және әртүрлі бөлімшелер арасындағы қарым-қатынастың қыр-сырын бағалауға болады. Осы пән аясында ұйымдарға басшылары бар тірі тайпалар ретінде, корпоративті мәдениетке – мифтер мен аңыздардың жиынтығы ретінде, рәсімдерге – әдет-ғұрыптар ретінде қарау ұсынылады. Ежелгі халықтардың даналығын дилеммаларды, қарама-қайшылықтар мен қақтығыстарды шешу, азшылықтың дауысын тыңдау, маңызды шешімдер қабылдаудан қорықпау және олардың артынан нақты іс-әрекеттер жасау үшін пайдалануды үйрену керек. Саяхат пен қонақжайлылықты ұйымдастыру дәстүрлері жеке блокпен және барлық басқа мәселелер аясында қарастырылады. Бұл білім мен дағдылар компанияны тиімді басқару үшін қажет, оның көмегімен мамандар қызметкерлердің шынайы мотивациясын анықтай алады және басқару шешімдерін енгізудегі кедергілерді жоя алады. Компанияға жаңа көзқарас қызметкерлер арасындағы бұрын анық емес, бірақ өте маңызды қарым-қатынасты көруге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, адамдар тайпаларды қалай құратыны туралы антропологиялық білімді көшбасшы бүгін өз командасына, бөліміне немесе бүкіл ұйымға қатысты жасай алатын нақты әрекеттерді сипаттауға айналдырады. Практикалық бөлімде компанияның мәдениетін өзгерту туралы кеңестер бар, көшбасшылық мәдениетін дамытатын кездесулер өткізу алгоритмдері ұсынылған. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 2
Top