Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қызмет көрсету саласындағы сапаны бақылау
-
Осы пән шеңберінде көрсетілетін қызметтер сапасы саласындағы әдіснамалар мен негізгі теориялар, «Стандарттау туралы» «Техникалық реттеу туралы» заңдардың ережелері, туризм индустриясындағы көрсетілетін қызметтердің сапасы, туризм мен қонақжайлылықтағы көрсетілетін қызметтердің сапасын айқындау әдістері, қонақжайлылық индустриясындағы ерікті сертификаттау жүйесі, ISO 9001 қоса алғанда, қызмет көрсету саласындағы стандарттардың негізгі түрлері, қызмет көрсету жалпы сапа менеджменті тұжырымдамасының принциптері, өзін-өзі бағалаудың ұйымдастырушылық принциптері, Ұйымның өзін-өзі бағалау ерекшеліктері, сапа аудитінің түрлері. Теориялық мәселелерді зерттеу нақты кәсіпорындардың қызмет сапасын талдауды және трендтерді ұстану бенчмаркингін қолдана отырып, қызмет көрсету саласындағы үздік тәжірибелерді зерттеуді қамтитын практикалық тапсырмалармен бекітіледі. Студенттер ситуациялық есептерді шеше отырып, салыстырмалы әдіске, бақылауға және сауалнамаға негізделген жағдайларға талдау жасайды. ҚазСТА сертификатталған өкілдерінің қонақ дәрістері, кәсіпорындарға экскурсиялар қарастырылған. Аралық бақылау кезінде бағалау студенттердің практикалық тапсырмаларын бағалауға негізделген. https://academy.tourismonline.kz/ білім беру платформасында орналасқан «Туризмдегі стандарттау. Сапалы қызметтерді құрудың бастауы» ЖАОК осы курстың мазмұнына біріктірілетін болады. Пән жазбаша жауаптар мен ситуациялық есептерді шешуді қамтитын кешенді емтиханмен аяқталады.
-
Образовательная программа 6B11103 Туризм және қонақжайлылық инновациялық менеджмент
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 2