Қызмет көрсету саласы кәсіпорындарының экономикасы

  • Пән студенттерді қызмет көрсету саласындағы кәсіпкерлік қызметке дайындауға бағытталған. Пән материалдық және материалдық емес ресурстарды ұтымды пайдалану, оларды сапа талаптарына сәйкес сауатты бөлу және қоғамға қажетті тауарлар мен қызметтерді құру үшін туризм мен қонақжайлылықта бизнес жүргізудің құралдары, заңдары мен ережелері туралы ақпаратты қоса алғанда, қызмет көрсету саласындағы экономиканың теориялық негіздерін қамтиды. Туристік, қонақ үй және мейрамхана бизнесі кәсіпорнының тұрақтылығын арттыру үшін экономикалық теорияға, рентабельділік, өтелімділік және қаражатты бөлу мәселелеріне көп көңіл бөлінеді. Практикалық сабақтар салыстыру, талдау, статистика және графикалық бақылау әдістерін қолдануға негізделген. Студенттер нарықтың әртүрлі компоненттерінің өзара әрекеттесуінің ішкі процестерінің жұмысын түсіну үшін әртүрлі жағдайлардың типтік модельдерін жасайды. Олар ішкі нарықтың қазіргі құрылымына айтарлықтай әсер еткен нақты мысалдар мен оқиғаларға сыни талдау жасайды. Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындары экономистерінің қонақ дәрістері қарастырылған. Фильмдерді көру қарастырылған, оқу құралдары, кәсіпорындар мен көрмелерге бару өтеді. Тапсырмаларды қорғау топтарда да, жеке-жеке де жүзеге асырылады. Нарық теориясы мен заңдары туралы тәуелсіз тапсырмаларды орындау аралық сынақтармен және есептерді шешумен расталады https://academy.tourismonline.kz/ жаппай онлайн білім беру курстарының білім беру платформасында орналасқан «Турбизнесті мемлекеттік қолдау шаралары. Субсидиялар мен преференцияларға шолу» осы курстың мазмұнына интеграцияланады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top