Қызмет көрсету саласындағы инновациялық менеджмент

  • Бұл пән Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында басқару, оның ішінде Инновациялық процестерді басқару туралы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде студенттер туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының құрылымымен танысады, кәсіпорын менеджментінің функциялары мен принциптерін анықтайды. Кәсіпорындарда инновациялық қызметті ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерттейді. Инновациялар мен инновациялық тәуекелдерді басқару әдістерін меңгеру. Кейстерді шеше отырып, рөлдік ойындарға қатыса отырып, студенттер басқару шешімдерін қабылдайды, Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнының персоналын басқарады, іскерлік кездесулер мен келіссөздер жүргізеді, жанжалдардан шығудың жолын табады, инновациялық процестер мен құралдардың тиімділігін бағалайды. Пән әдістемесі кейстер мен ситуациялық міндеттерді шешуді, іскерлік ойындар өткізуді, туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының басшыларымен қонақ дәрістер өткізуді, туризм және қонақжайлылық кәсіпорындары жұмысының тиімділігін талдау мен бағалауды қамтиды. https://academy.tourismonline.kz/ ЖАОК білім беру платформасында орналасқан «Туризм индустриясының трендтері. 5 өзекті бағыт» осы курстың мазмұнына біріктірілетін болады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top