Аумақтардың брендингі

  • Бұл пәннің мақсаты туризм және қонақжайлылық индустриясының болашақ мамандарында аумақтар брендінің маңыздылығы туралы жүйелі идеяны дамыту, брендингке теориялық және практикалық тәсілдерді игеру, туристік дестинациялар брендингінің рөлі мен маңыздылығын түсінуді қалыптастыру, аумақтық брендинг пен ребрендинг стратегияларын игеру, В2С саласындағы аумақты жылжытудың брендингтік құралдарын игеру, қалалық,қалалық жобалардың өзекті мысалдарымен танысу. аймақтық, елдік және жаһандық брендинг. Білім алушы аумақтар брендингінің негізгі ұғымдарын, оның мәні мен аумақтық брендтердің түрлерін зерделейді, әлемдік туристік нарықта Қазақстан мен оның өңірлерінің брендін құру жөніндегі жұмысты ұйымдастырады. Аумақтық брендтерді әзірлеу және ілгерілету кезеңдерін пысықтайды. Оның ішінде туристік, мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының брендтерін басқару арқылы. Қала брендінің пайда болу шарттары туралы идеяларды қалыптастырады, қаланы орналастыру технологияларын қолданады. Практикалық сабақтар аясында студент жағдайды модельдеу, брендті жобалау, әлемдік тәжірибені жүйелі талдау әдістерін қолданады. Істерді бөлшектейді. Қонақ дәрістерін өткізу қарастырылған. https://academy.tourismonline.kz/ білім беру платформасында орналасқан «Туризмді сату және жылжыту», «Креативті индустрия – туризмнің стратегиялық «серіктесі». Шығармашылық және саяхат тандем» Интровертке өз ісін интернетте қалай насихаттауға және жеке бренд құруға болады». Сондай-ақ, https://azconsult.ru/ сайтында «Маркетинг бастауынан» ЖАОК осы пәннің мазмұнына біріктіріледі. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top