Туризм және қонақжайлылық индустриясының негіздері

  • Пәннің мақсаты студентте қонақжайлылық пен туризм саласындағы кәсіби қасиеттер мен тұжырымдамалық ұғымдар жиынтығын түсінуді қалыптастыру болып табылады. Персоналды басқару теориясына, қызметтің психологиялық мәдениетіне ерекше назар аударылады, олар пәннің негізгі құрылымы болып табылады және клиенттерге арналған кәсіби қызметке негізделген. Курстың практикалық сабақтары рөлдік ойындар, кейстерді шешу, пікірталастар, әртүрлі жағдайлардағы мінез-құлық сызықтарын талдау және салыстыру сияқты әдістерді қолдануды қамтиды. Қызмет көрсету заңнамасының негізгі ережелерін, Санитарлық нормаларға мен іс қағаздарын жүргізу талаптарын зерттей отырып, студенттер бизнесті ұйымдастыру мен дамытудың әртүрлі сценарийлерін модельдей отырып, клиенттермен өзара әрекеттесуді, қызметкерлермен қарым-қатынас жасауды және ағымдағы міндеттерді қысқа мерзімде, ресурстардың минималды шығындарымен шешуді үйренеді. Пән аясында студенттер туризм мен қонақжайлылықтағы нарықтың даму тенденцияларымен танысады, олар студенттің кәсіби траекториясын дамыту кезінде мүмкін мамандануды айқын көрсетеді. Сарапшылардың қатысуымен қонақ және көшпелі дәрістер қарастырылған. Ағымдағы тапсырмаларды қорғау көпшілік алдында сөйлеу немесе мұғалімнің қатаң бақылауымен тәуелсіз тапсырмалар форматында жүзеге асырылады. Кәсіби білімді бекітуге мүмкіндік беретін көмекші мазмұнды қарау, тамақтану орындарына немесе қонақ үйлерге бару қарастырылған. https://academy.tourismonline.kz/ жаппай онлайн білім беру курстарының білім беру платформасында орналасқан «Қазақстандағы қонақ үй немесе шағын қонақ үй. Қолдануға арналған нұсқаулық», «Қонақ үйлер: идеядан сәтті іске асыруға дейін» (курс қазақ тілінде) осы курстың мазмұнына интеграцияланады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top