Шетел тілінде білім берудің қазіргі парадигмасының әдіснамасы

  • XXI ғасырда ШТ оқыту теорияларының ауысуының объективті детерминанттары, когнитивті-лингвомәдениеттанымдық әдіснамасы, мәдениетаралық коммуникация туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Шетtk тілі оқытушысының құзыреттілік моделі шет тілін оқыту маманының негізгі функцияларын интеграцияланған презентацияда, танымның кешенді объектісі және оқытушы мен оқытушы арасындағы құзыреттілік құрылымын қалыптастырудағы негізгі әдіснамалық принциптер, оқытушы мен оқытушы арасындағы білім беру.
  • Образовательная программа 8D01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top