Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01702 Шетел тілі: екі шетел тілі в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми-зерттеу секторы үшін терең ғылыми, тілдік және педагогикалық даярлығы бар ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шетел тілінде білім берудің қазіргі парадигмасының әдіснамасы
Ғылыми зерттеу әдістері
Тілдік категорияларды зерттеудің танымдық әдістері (ағылшын тілінде)
Академиялық хат
Шетел тілдік даярлаудағы ашық білім беру ресурстары
Кәсіби білім берудің акмеологиясы
Шетел тілдік білім беру аясындағы зерттеулер: теория мен практика
Оқыту нәтижелері
- аналитикалық жұмыс қабілеті, жаңа білім алу мақсатында ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыра алу және осы білімді нақты педагогикалық жағдайларды сараптамалық бағалау үшін қолдана алу
- қазақ, орыс және шетел тілдерін кәсіби және ғылыми ортада тиімді өзара іс-қимыл жасауға мүмкіндік беретін деңгейде еркін меңгеру, инновациялық педагогикалық және ғылыми қызмет нәтижелерін таныстыру және қорғау
- шет тілін оқытудың заманауи парадигмасының әдістемелік негіздеріне ие болу; шет тілдерін оқытудың заманауи процесін модельдеу, жоспарлау, дамыту және енгізу дағдылары, ғылыми зерттеу дағдыларын меңгеру, ғылыми білімнің нәтижелерін жалпылау
- деректер базасымен жұмыс істеу, ғылыми жарияланым түрінде зерттеу нәтижелерін ұсыну, ұлттық немесе халықаралық деңгейде мақалаларды жариялау арқылы ғылыми саланың шекарасын кеңейту дағдыларына ие болу
- жаңа ғылыми идеяларды сыни тұрғыдан талдай, бағалай және синтездей білу; өз жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және қалың жұртшылыққа таныстыру; академиялық, ғылыми және кәсіби тұрғыда ілгерілетуге жәрдемдесу
- жоғары әлеуметтік құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына бейілділік танытады, қабылданған моральдық және құқықтық нормалар негізінде кәсіптік қоғамдастықпен және барлық мүдделі білім беру тараптармен әлеуметтік және кәсіби өзара іс-қимыл жасауға дайын; білім алушыларға зияткерлік, шығармашылық, тұлғалық әлеуетті іске асыруға мүмкіндік беретін дамытушы білім беру ортасын құруға дайын
- лингводидактикалық проблемаларды зерттеу немесе зерттеу саласымен байланысты неғұрлым кең (немесе пәнаралық) салалар шеңберінде жаңа немесе бейтаныс жағдайлар мен контекстерде мәселелерді шешу қабілетін көрсетеді және түсінігін көрсетеді
- шетел тілінде білім беру саласындағы міндеттерді жүйелі шешуге, шетел тілінде білім беру саласын жүйелі түсінуге бағытталған іргелі зерттеулер мен ғылыми-практикалық инновациялық әзірлемелер туралы білімдерін көрсету; шетел тілінде білім берудің қазіргі парадигмасы контексінде педагогикалық ғылымды дамытудың жаңа тұжырымдамалық идеялары мен бағыттарын түсінуді көрсету
- оқытушылық қызметті, оның ішінде жоғары білім беру жүйесінде жүзеге асырады, әр түрлі аудиториялар үшін қазіргі инновациялық білім беру және сандық технологияларды пайдалана отырып, тілдік және лингвоәдістемелік пәндерді оқытудың оқу бағдарламаларын іске асырады; дәріс, практикалық және семинарлық сабақ, СӨЖ және СОӨЖ өткізу әдістемесін біледі
- жеке тұлғаны әрі қарай оқыту мен дамытуды дербестіктің жоғары дәрежесімен және өзін-өзі реттеумен жүзеге асыруға мүмкіндік беретін дағдыларды меңгерген
- диссертациялық зерттеу шеңберінде іздену, қолданбалы ғылыми-зерттеу жұмыстарын, инновациялық және шығармашылық қызметті жүзеге асыру; қолданбалы зерттеулер мен тәжірибелік әзірлемелерді ұйымдастыру дағдыларының болу; зерттеу әдістемесін анықтау дағдылары; ғылыми ақпараттың негізгі көздерін іздеу; ғылыми жұмыстың құрылымын құрастыру, докторлық жұмысты дайындау, жазу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін тәжірибеге енгізу дағдылары
- практикалық сипаттағы нақты әдістемелік міндеттерді шешу үшін отандық және шетелдік педагогикалық мұралардың жетістіктерін, шет тілді/көптілді білім берудің қазіргі бағыттары мен концепцияларын білу
- теориялық және эксперименттік педагогикалық зерттеулер жүргізу, олардың нәтижелерін түсіндіру және ұсыну, шет тілін оқыту үдерісіне және шет тілдерін оқыту тәжірибесіне енгізу бойынша практикалық ұсыныстарды тұжырымдау; осы пайымдаулар мен білімдерді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, білімді біріктіру, күрделі мәселелерді шешу және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде пайымдаулар жасау қабілетін көрсету