Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар

  • Оқу процесінде магистрант маркетингтік коммуникациялардың тиімділігін арттыру әдістерін, көшбасшыларды тәрбиелеу, интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды құру, брендке адалдықты нығайту, сату шұңқыры бойынша көшбасшыларды ілгерілетуді жеделдету, маркетингтік коммуникациялардың тиімділігін арттыру жолдарын іздеу, фирманың брендіне клиенттердің адалдығын нығайту саясатын жүргізу, event-маркетингті пайдалану, product placement, имиджмейкинг және т. б. әдістерді үйренеді. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top