Маркетингті басқару (жоғары деңгей)

  • Динамикалық өзгеретін нарықтық ортадағы маркетингті басқарудың мәні, мақсаттары мен принциптері. Маркетинг басқару шешімдерін қабылдау процесінде интеграциялық функция ретінде. Фирманы стратегиялық басқару: мазмұны мен құрылымы. Фирманың маркетингін стратегиялық және жедел жоспарлау. Жаһанданудың халықаралық аспектілерін ескере отырып, кәсіпорын стратегиясын таңдау тәсілдері. Деректерді талдауға негізделген маркетингтік стратегиялар. Портфолио стратегиялары. Өсу стратегиялары. Бәсекелестік стратегияларды әзірлеу. Мәдени аспектілерді ескере отырып, мақсатты нарық стратегиясын әзірлеу. Маркетинг кешенін басқару: өнім, баға, тарату, жылжыту және тұтынушыларға әсер етудің этикалық мәселелері. Маркетингтік коммуникацияларды интеграцияланған басқару. Маркетингтік Қызметтерді басқару. Тиімді ұйымдастырылған маркетингтік менеджменттің синергетикалық әсері.
  • Образовательная программа 7M04106 Маркетинг 2 жыл
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top