Креативті менеджмент Minor №1

  • Қоғамдық имиджді құру қоғамдық, корпоративтік және саяси салалардың имиджінің рөлі мен қызметін зерттейді. Курс студенттердің қоғамдық имиджге қатысты негізгі ұғымдар туралы білімі мен түсінігін дамытады. Курс әлеуметтік бедел және атақты адамдардың әлеуметтік теорияларына негізделе отырып, қабылдауды басқару және фреймдер, әлеуметтік стереотиптер, имидж және заманауи миф, символдар мен белгілер, қоғаммен стратегиялық байланыс, БАҚ оқиғалары (медиа оқиғалары және псевдо-оқиғалар), БАҚ-пен байланыс принциптерін де қарастырады
  • Образовательная программа 6B03202 Медиакоммуникациялар (массмедиа)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 8
Top