Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B03202 Медиакоммуникациялар (массмедиа) в Халықаралық білім беру корпорациясы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология категорияларына бағдарлану; тарих, экономика кезеңдерінде, мемлекеттік және құқықтық басқару негіздерінде; кәсіпкерлік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы дағдыларды, ғылыми зерттеулер жүргізудің тәжірибелік әдістері мен тәсілдерін қолдану, сондай-ақ салауатты өмір салты қағидаттарын сақтай отырып, өмір сүру қауіпсіздігін, экологияны қорғауды қамтамасыз ету
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде қарым-қатынас жасау, қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпаратты талдау
  • Ақпарат көздерін және аудиторияның ақпараттық сұраныстарын, медиа пен коммуникацияның дамуы мен қалыптасу теориясы мен тарихын, қазіргі мәдениетте болып жатқан үрдістерді республикалық және әлемдік маңызы бар контексте біле отырып, ақпаратты жеткізу
  • Белгіленген заңнамалар мен этикалық кодекстер аясынан шықпай контент дайындауда технологияларды сенімді түрде қолдану, алға қойған міндеттерді сәтті шешу және кәсіби қызмет барысында тиімді қарым-қатынас жасау
  • Логика, дәлелдеу, сыни ойлау, стиль және коммуникацияның қоғамдағы функциялар мен рөлін түсіне отырып, табысты қарым-қатынас жасау, сауатты сөйлеу және әртүрлі жанрларда мәтіндер, оқиғалар мен сценарийлер жазу
  • Цифрлық мәдениеттің, дизайнның және медиа-өндірістің даму үдерістерін ескере отырып, ерекше медиа жобаны және (немесе) медиа өнімді дайындаудың өндірістік процесінде деректерді визуализациялау, инфографика және мультимедиалық технологияларды қолдана білу
  • Іргелі білімді мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін, олардың өнімді таңдаудағы сипаттары мен технологиялық білімдерін қолданудағы жеке мінездік ерекшеліктерін ескере отырып, цифрлық ортада медиа өнімді ілгерілету кезінде және продюсерлік қызметте тиімді қолдану
  • Заманауи ақпараттық технологияларды және аудиториямен байланыс психологиясы мен технологиясын, коммуникация процестерін және БАҚ, ұйымдар мен қоғам арасындағы қарым-қатынас принциптерін игере отырып, креативті медиа өнім дайындау
  • Медиа және коммуникация нарығындағы үдерістерді талдай отырып, медиа жобалардың ерекшеліктері мен міндеттеріне байланысты цифрлық технология құралдары мен медиа метрикасын пайдалана отырып, даму модельдеріне болжау жасау
  • Медиа ағындарды қалыптастыру және бақылау, ақпарат арналарын басқару және әлемнің ортақ бейнесін қалыптастыру мақсатында тұтынушының сұранысына сай контент таңдау
  • Әлеуметтік зерттеулердің қорытындыларын түсіндіру және медиа контент пен бизнестің нәтижелерін жақсарту мақсатында үлкен деректерді пайдалану
  • Топта немесе өз бетінше тиімді жұмыс істей білу және ақпаратты жинау, өңдеу, тарату, жаңа платформалар мен ақпараттың әртүрлі арналарын пайдалану, цифрлық технологияларды, деректерді талдау және дизайнды ойластыра алуға қабілетті

Ұқсас БББ

6B03202 Қоғаммен байланыс және адами ресурстар (PR&HR)

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

6B03202 Журналистика (ТВ және Мультимедиа)

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B03202 PR-Журналистика

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B03202 Қоғаммен байланыс

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

6B03202 Халықаралық журналистика

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B03202 Конвергенттік журналистика

Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

6B03202 Қоғамдық қатынастар

«Тұран» университеті

6B03202 Қоғаммен байланыс

Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B03202 Қоғаммен байланыс

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B03202 Журналистика

Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B03202 Сандық журналистика

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

Top