Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04115 Стратегиялық менеджмент (Executive MBA) в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

Пәндер

  • Маркетинг пен сатуды стратегиялық басқару

    Курс тыңдаушыларға стратегиялық (жаһандық) маркетингтік талдау құралдарын, диджитал маркетингтің заманауи технологияларын, теңгерімді басқару шешімдерін дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы қатынастарды талдауды қолдануға көмектеседі, бұл басшыларға жобаларды әзірлеуге және жеке құзыреттіліктерді қалыптастыруға және эмоционалды интеллектті арттыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аграрлық бизнестің құқықтық аспектілері

    Курс агробизнестің құқықтық аспектілерін қарастыруға бағытталған. Оқыту барысында тыңдаушылар бизнестегі аграрлық қатынастарды құқықтық реттеудің негізгі қағидаттарын зерделейді, аграрлық заңнаманың даму тенденцияларын анықтайды, аграрлық өндіріс саласына қатысты құқықтық ұғымдар мен санаттармен, агарлық бизнес саласындағы құқықтық сипаттағы құжаттарды жасау және бағалау әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стратегиялық HR менеджменті

    Пән таланттарды дамытуға және бизнес үшін өзгерістердің тиімділігіне назар аудара отырып, персоналды басқару стратегиясының саясатын қарастырады. Курс тыңдаушылардың персоналды басқару саясаты, HR-процестер, технологиялар мен құралдар, бизнес менеджментімен қарым-қатынас құру, HR-функциясының тиімділігін бағалау, HR-тәуекелдерді азайту және алдын алу саласындағы құзыреттерін дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-инжиниринг және жобалық менеджмент

    Курс тыңдаушыларға ақпараттық технологиялар мен бизнес-процестерді басқару әдістеріне (Scrum, Kanban, SLA, Lean) назар аудара отырып, бизнесті басқаруға көмектеседі. Білім алушылар бизнес-процестердің ерекшеліктерін, бизнес-ережелерді және бизнес-процестердің бизнес-қосымшалармен, it-платформалармен, деректер көздерімен, қаржылық және операциялық бақылау қызметтерімен өзара іс-қимылын әзірлеуді қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ұйымдық өзгерістерді басқару

    Курс ұйымдардағы өзгерістерді түсіну мәселелерінің маңыздылығы мен күрделілігін түсінетін тыңдаушыларға бағытталған. Ол ұйымдардағы өзгерістердің табиғи қасиеттері туралы түсінік береді, өзгерістерді басқару тәсілдерін таңдауда білім мен негізгі дағдыларды қалыптастырады, ұйымдардағы шиеленісті жағдайларды ажырату қабілеттерін дамытады, дамушы өзгерістер мәселелерін шешудің сәтті тәжірибесін пайдалану мүмкіндіктерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнесті зерттеу

    Курс тыңдаушыларға бизнес-жоспарлаудың ғылыми-қолданбалы аппаратын және сыртқы - ішкі ортаның өзгеріп отыратын жағдайларын ескере отырып, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді перспективада бизнесті перспективалық модельдеуді қалыптастыруға, сондай-ақ стратегиялық жоспарлау, болжау, инвестициялық және қаржылық жоспарлау сияқты ғылыми тәсілдер мен құралдар арқылы жобалау-зерттеу қызметінің қолданбалы міндеттерін іске асыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басшылар үшін корпоративтік қаржы және басқару есебі

    Пән басқарушылық есеп пен бюджеттеу жүйесін құру тетіктерін, олардың Ұйымның экономикалық нәтижелеріне, компанияның даму стратегиясына және басқару шешімдерін қабылдауға әсер ету дәрежесін объективті бағалау үшін қаржылық шығындарды қарастырады. Кәсіпорын қызметінің тиімділігін арттыру үшін сала, Бизнес, басқару сапасы және ұсынылатын деректердің сапасы туралы жалпы ақпаратты жинау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басшының жеке тиімділігі

    Пән өзін-өзі басқару мен өзін-өзі ынталандыруды зерттеуге, стресске төзімділікті дамытуға және жанжалдарды басқаруға, сондай-ақ өнімді ойлауды дамытуға бағытталған. Тыңдаушылар: жеке әлеуетті дамыту әдістерін; позитивті және нәтижелі ойлау дағдыларын меңгеруді; өмірлік қиын жағдайларда өзін және басқа адамдарды тиімді басқару тәсілдерін қолдануды білетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық және көшбасшылық

    Курс адамның ұйымдағы мінез-құлқын, жеке және бірлескен басқару іс-әрекетіндегі дағдыларын ашады. Оқу барысында тыңдаушылар ұйымдық құрылымдарды жобалаумен, ұйымдастырушылық мәдениетті диагностикалау үшін стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешу үшін мотивацияның, көшбасшылық пен биліктің негізгі теорияларын қолданумен танысады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі экономикалық шешімдерді модельдеу, талдау және таңдау

    Пән талдау мен қабылдаудың тұжырымдамалық негіздерін әзірлеуді, бизнес-жағдайларды модельдеудің әдістемелік әдістері мен рәсімдерін жүйелеуді, шешім қабылдауды қолдаудың бағдарламалық-аналитикалық жүйелерінде бизнес-міндеттердің модельдерін ұсыну үшін бизнес-шешімдерді талдауды және түсіндіруді ашады. Магистранттар бағдарламалық-Талдамалық құралдарды пайдалана отырып, экономикалық тәуекелдерді сандық бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Стратегиялық менеджмент

    Бұл курс кәсіпорынды Стратегиялық талдау мен ойлау негізінде қарастыруға, баламаларды әзірлеуге және кәсіпорынның нақты стратегиясын таңдауға мүмкіндік береді. Тыңдаушылар басқаруды ұйымның стратегиялық ұстанымдарынан білетін болады, басқарудағы көшбасшылық тұжырымдамасын қолданатын болады, Бизнестің жаһандануын және оны басқаруды халықаралық ортадағы бәсекелестік тұрғысынан түсінетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аграрлық саясат және басқару шешімдерін қабылдау

    Курсты зерделеу аясында тыңдаушы аграрлық саясатты, АӨК-дегі агрополитикалық шешімдердің тиімділігін бағалауды меңгереді. АӨК кәсіпорнын дамытудың негізгі бағыттарымен, басқарушылық шешімдерді әзірлеумен және қабылдаумен танысады, олардың экономикалық, әлеуметтік, техникалық - экономикалық және белгісіздік жағдайында кәсіпорынның (бөлімшенің) жұмыс істеуінің басқа факторларын ескере отырып, АӨК кәсіпорындары қызметінің тиімділігіне әсерін жобалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықаралық бизнес ортасы және геосаяси талдау

    Пән салалық факторларды, стратегияны, ұйымдастыруды және әдіснаманы ескере отырып, Бизнестің халықаралық ортасын және геосаяси талдауды ашады. Білім алушылар қызмет салалары бойынша, тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді, капиталды, жұмыс күшін және технологияларды халықаралық алмасу саласындағы әлемдік экономикадағы Бизнестің стратегиялық дамуын, Экономикалық өмірдің интернационализациясы мен жаһандануының ұлттық экономикалық субъектілерге әсерін сипаттайтын көрсеткіштерді игереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару экономикасы

    Бұл курс қазіргі экономиканың дамуын және нарық жағдайында фирма саясатын қалыптастыру принциптерін, ұйымның даму стратегиясын, ұйымның бизнес қажеттіліктерін анықтау үшін бизнес-талдауды әзірлеу кезінде микро және макроэкономикалық көрсеткіштердің динамикасын бағалау және болжау қабілетін және қолда бар ресурстар мен тиімділік критерийлерін ескере отырып, басқару шешімдерін әзірлеуді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Операциялық менеджмент және жобаларды басқару

    Пән бәсекелестік жағдайында шектеулі ресурстармен өнім өндірісі мен көлемін пайдалану және оңтайландыру стратегияларын ашады. Тыңдаушылар жобаның интеграциясын басқаруда қолданылатын әдістерді, құралдарды, жоба бюджетін алдын ала бағалауды зерделейді, жоба демеушісін таңдауды және қаржыландыруды тартуды айқындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Халықаралық стратегиялық менеджмент

    Курс жаһандық жүйелік бизнес-ойлаудың дамуын, компанияның негізгі проблемаларын ашады және тәуекелдердің тұрақтылығын қамтамасыз етеді, ішкі орта мен сыртқы бизнес-ландшафтты талдауға, болашақпен өзара іс-қимыл жасауға, компанияның өсу перспективаларын бағалауға және бірегей даму Стратегияларын жасауға, ситуациялық басқару құралдарын және Soft Skills пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұйымның стратегиялық даму жоспары

    Курс кәсіпорын стратегиясын іске асыру бойынша тиімді іс-шараларды әзірлеуге бағытталған. Тыңдаушылар белгілі бір кәсіпорындағы стратегия мен дамудың мәнін анықтайды, кәсіпорын мысалында Стратегиялық жоспарлау мәселелерін талдайды, экономикалық қызметке талдау жасайды, сондай-ақ кәсіпорынның даму перспективаларын қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Басқару процесінде коммуникациялық әдістерді қолдану, көшбасшылық қасиеттер негізінде жобалау-зерттеу қызметі мен ұжымды басқару
  • Стратегиялық жоспарлау, болжау, модельдеу, жобалық менеджмент және басқарушылық есептілік әдістерін қолдана отырып, кәсіпорындарды дамыту стратегиясын қалыптастыру
  • Халықаралық тәжірибені пайдалана отырып, өндірістік және технологиялық процестерді экономикалық негіздей отырып, кәсіпорындар мен агробизнесті дамыту стратегиясын әзірлеуде Стратегиялық менеджмент әдістерін қолдану
  • Басқару шешімдерін қабылдау және кәсіпорын стратегиясын әзірлеу үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеу мақсатында маркетингтік құралдар кешенін және нарықты игеру және сатуды ұйымдастыру әдістерін бағалау
  • Міндеттерді шешу үшін заманауи бизнес-технологияларды қолдану, компанияның өсу перспективаларын бағалау және белгісіздік жағдайында компанияның бірегей даму стратегияларын құру
  • Өзгерістерге тез үйренуге және бейімделуге, ситуациялық менеджмент пен SoftSkills құралдарын тиімді пайдалануға, жеке, білім беру және кәсіби өсу бойынша іс-шараларды әзірлеуге, жаңа нарықтық мүмкіндіктерді анықтауға және бағалауға қабілетті болу
  • Басқарушылық есеп, ХҚЕС, салықтар, алымдар саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды түсіну, нарықта кәсіпорын мен агробизнестің ұтымды стратегияларын әзірлеу кезінде шешім қабылдау үшін компанияның ақша ағындары мен капиталын талдауды бағалау

Ұқсас БББ

Top