Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04115 Стратегиялық менеджмент (Executive MBA) в Esil University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты – стратегиялық шешімдер қабылдау үшін бизнес білімі мен дағдарысты басқаруды біріктіру дағдылары бар жоғары білікті кадрларды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
  • ЖОО атауы Esil University
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Дизайндық ойлау

    Дизайнды ойлау күрделі мәселелердің шешімдерін әзірлеуге және жаңа өнімдерді немесе қызметтерді нарыққа шығаруға инновациялық тәсіл ретінде қарастырылады. Дизайндық ойлау курсы магистранттарға бизнес мәселелерін шешу және оңтайлы пайдалану мен өнімділік үшін өнімдерді, стратегияларды, командаларды және орталарды құру үшін дизайндық ойлаудың негізгі принциптерін және инновациялық мәселелерді шешу құралдарын пайдалану мүмкіндігін береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дағдарысты басқару

    Бұл курс экономиканың тұрақсыз жағдайында дағдарысты басқарудың негізгі теориялық және практикалық дағдыларын үйренуге бағытталған. Магистранттар банкроттықты талдау мен диагностикалауды, дағдарысқа қарсы стратегияны әзірлеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Келіссөз жүргізу техникасы

    Курс қатысушыларға іскерлік келіссөздер негіздерін үйретуге, сондай-ақ осы саланы одан әрі жетілдіруге арналған. Студенттер келіссөздер жүргізу дағдыларын үйренеді. Олар іс жүзінде қарапайым коммуникациялық міндеттерді шешу схемаларын талдап, іскер серіктестермен жеке қарым-қатынас стилін жаңа деңгейге талдап, көтереді. Келіссөздердің әртүрлі стильдері мен форматтарына дайындалатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік зерттеулер

    Зерттеуді жобалау принциптеріне негізделген бұл курс этика прагматикасы мен жобаларды басқарудан басқа студенттерді өздерінің іскерлік пәндері бойынша өздерінің ғылыми жобаларына дайындау үшін зерттеу тәсілдері мен әдістемелері туралы түсініктерді кеңейтуге және тереңдетуге бағытталған. Бұл курс сізге зерттеу мәселесін анықтауға, талқылауға және тұжырымдауға, сәйкес зерттеу тәсілдері мен зерттеу әдістерін (сандық және сапалық) таңдауға және қолдануға, өз нәтижелеріңіз бен үлестеріңізді ауызша және жазбаша түрде жеткізуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Цифрландыруды басқару

    Бұл курс ақпараттық технологиялардың терең енуімен бүгінгі таңда қалыптасып жатқан технологиялық және басқару ландшафтына түсінік беруге бағытталған. Курс студенттерді цифрлық трансформацияның озық жоспарларын, компанияға бәсекелестікте алда болуға көмектесетін жаңа бизнес-климат шешімдерін әзірлеуге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Бұл курс маркетингтің әртүрлі контексттердегі рөлін зерттейді және жаһандық ортада маркетингтік шешімдерді қабылдау және жоспарлау негіздерімен таныстырады: стратегия нұсқаларын зерттеу; мүмкіндіктерді талдау; стратегияны құрастыру және жүзеге асыру. Курс стратегиялық бағытты ескере отырып, қазіргі теория мен тәжірибеге сыни көзқараспен қарайды және барған сайын жетілген және талап етілетін тұтынушылар, жаңа технологиялар мен жаһандану нәтижесіндегі өзгерістер аясында маркетингтік стратегиялардың қалай дамып жатқанын талқылайды. Инновацияларға, құндылық пен бәсекелестік артықшылықтарды құрудағы маркетингтің рөліне, инновациялық өнімдер мен қызметтерді маркетингтің қиындықтарына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық менеджмент

    Курс тыңдаушыларға технологиялық инновациялар туралы негізгі түсініктер мен түсініктерді, сондай-ақ шағын және ірі фирмалар тап болатын қиындықтар мен мүмкіндіктер туралы түсінік беруге бағытталған. Курста технологиялық дамуға қатысты технологиялық инновациялар туралы күрделі түсініктер мен білімдерді шешудің кешенді тәсілі бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Трансформацияны басқару

    Оқыту курсы студенттерді жол картасын әзірлеуге және бизнесті түрлендіру мен АТ жаңғырту жобаларындағы көп жылдық тәжірибеге негізделген әдістерді, дағдыларды және әдістерді меңгеруге бағытталған, бұл оларға жеке тұлғаларды, командаларды және ұйымдарды қазіргі күйден сәтті жылжытуға мүмкіндік береді. қалаған жоғары өнімді болашақ күйлерге.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • HR-менеджмент

    Курс еңбек құқығы, еңбек экономикасы, өндірістік қатынастар, ұйымдық мінез-құлық, HR тәжірибесі, жалдау және іріктеу, өтемақы және жеңілдіктер сияқты әртүрлі тақырыптарды қамтитын пәнаралық құзыреттер жиынтығына назар аудара отырып, ұлттық және жаһандық деңгейде адам ресурстарын басқару саласындағы бакалавриат құзыреттерін дамытады. , қызметкерлерді оқыту және дамыту, жұмыс күшін жоспарлау және талантты басқару, өнімділікті басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Корпоративтік қаржы

    Курс корпоративтік қаржының көздерін, пайдалануын және басқаруын қамтиды. Студенттер баламалы инвестициялық жобаларды талдауды және құруды және сәйкес бюджеттерді құруды үйренеді. Тақырыптар қаржылық талдау, бюджеттеу, жоспарлау және бақылау, айналым капиталын басқару, ұзақ мерзімді активтер мен ұзақ мерзімді қаржыландырудағы басқарушылық көзқарасты қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау

    Магистранттар пәнаралық призма арқылы шешім қабылдау процесін және жеке тұлғалардың, топтардың және ұйымдардың таңдауы мен пайымдауына әсер ететін факторларды зерттейді, толық емес ақпарат, шектеулі уақыт, шектеулі ресурстар жағдайында шешім қабылдаудың әртүрлі мәселелерімен танысады. және шектеулі ұтымдылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этика және әлеуметтік жауапкершілік

    Курс бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін жүзеге асыру құралдары болып табылатын (компанияның қызметкерлер мен серіктестер алдындағы міндеттемелері және т.б.) экономикалық көрсеткіштерге (кіріс, пайда, өндірістік шығындар және т.б.) қатысты басқару этикасын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Ұйымдар тез өзгеретін жаһандық бизнес-ортада бәсекелесудің жақсы жолдарын үнемі іздеуі керек. Қазіргі жаһандық сценарийдегі ұйымдар үшін аман қалу және бәсекелестік өте маңызды болды. Бұл тұрғыда курс студенттердің стратегиялық ойлауы мен шешім қабылдау қабілеттерін дамытады, әсіресе әртүрлі жағдайларда әртүрлі стратегияларды қолдану мүмкіндігін түсінуге қатысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тәуекелдерді басқару

    Курс кәсіпорын жүйесіндегі негізгі басқару функциясы ретінде тәуекелдерді басқарудың негізгі түсініктерін қарастырады; пайда табудағы белгісіздік жағдайында басқарушылық шешімдерді қабылдаудың тиімді жолдарын іздеу және табу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көшбасшылық және жеке өсу

    Курс көшбасшылықтың теориясын, озық тәжірибелерін, мысалдарын зерделеу, көшбасшылық қасиеттерді анықтау, көшбасшылық қасиеттерді көрсету қажет жобаларды жүзеге асыру арқылы студенттердің көшбасшылық және тұлғалық әлеуетін нығайтуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Экономикалық зерттеулердің теориялары мен әдістерін бизнес мәселелерін анықтау және оларды шешудің дәлелді жолдарын табу үшін қолдану.
  • Әртүрлі факторларды ескере отырып, қаржылық талдаудың стратегиялық тәсілдерін қолдану.
  • Тұрақсыз нарық жағдайында талдау мен болжаудың инновациялық әдістерін қолдану.
  • Ақпаратты алу, сақтау, іздеу, жүйелеу, өңдеу және беру әдістерін, әдістері мен құралдарын қолдана отырып, әртүрлі ақпарат көздерімен, ақпараттық ресурстармен және технологиялармен жұмыс істеу.
  • Қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершіліктің нормалары мен принциптерін басшылыққа ала отырып, стандартты емес жағдайларда шешім қабылдау.
  • Артықшылықтарды анықтау арқылы тұлғалық және кәсіби даму стратегияларын іске асыру.
Top